Gå til innhold

Rørende historie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes uttalelsen til kona var litt sånn "pytt pytt, det var jo leit med gubben, men heldigvis fikk vi hunden igjen".. men men.. kanskje bikkja var mer ålreit enn gubben, hva vet jeg :) Trofast hund i hvert fall..

Skrevet

Synes uttalelsen til kona var litt sånn "pytt pytt, det var jo leit med gubben, men heldigvis fikk vi hunden igjen".. men men.. kanskje bikkja var mer ålreit enn gubben, hva vet jeg :) Trofast hund i hvert fall..

He, he, reagert på det jeg og, men tenker media har gjort sitt...

Får håpe det hvertfall ;0)

Skrevet

Hunden er snille menneskers beste venn, men ikke kattenes.

Skrevet

Hunden er snille menneskers beste venn, men ikke kattenes.

Nja, mine hunder og katter er bestevenner de ;0)

Da den ene katta fødte for noen år siden, tok hunden å slikket rein ungene. Ganske utrolig å se på :0)

Skrevet

Hehe jeg tenkte akkurat det samme

Skrevet

Nja, mine hunder og katter er bestevenner de ;0)

Da den ene katta fødte for noen år siden, tok hunden å slikket rein ungene. Ganske utrolig å se på :0)

Smakte sikkert godt!

Hva driver du med i dag da? Jeg jobba fra kl 06.30 til 11.00, så gadd jeg ikke mer og dro hjem. Tok meg en whiskey og slafa. Det regner som faen her, skulle lånt regndressen din!

Skrevet

Smakte sikkert godt!

Hva driver du med i dag da? Jeg jobba fra kl 06.30 til 11.00, så gadd jeg ikke mer og dro hjem. Tok meg en whiskey og slafa. Det regner som faen her, skulle lånt regndressen din!

Deilig med kort arbeidsdag!

I dag har jeg sløvet i grunnen...Ungene har vært med min mor på senteret, så jeg har hatt fri :0)

Vært ute endel ganger med hundene, kan ikke la dem stå ute i gåren, det regner som F.. her og...

Og med den pelsen er det bare en helvetes jobb når de blir våte!

Så jeg har vært i regndressen selv i dag ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...