Gå til innhold

Mine føtter lukter??!

Anbefalte innlegg

Gjest uffogsukk
Skrevet

Hei

Jeg har problem med stadig lukt på beina. uansett om det er vinter eller smmer. Jeg kan dusje dei mange ganger pr dag men de lukter like mye...Og skodne jeg går i lukter hele tiden og kan ikke ha de inne...

Noen som vet hva som hjelper??

Skrevet

Bruk bomull eller ull-sokker. Ikke nylon etc. Skoene bør heller ikke være syntetiske og helst «puste» litt. Ellers finnes det antiperspirerende (heter det det???) kremer å få smurt inn føttene med. Bytt sko annenhver dag så de får hvile litt.

Skrevet

Da burde du ta deg en tur til en fotpleier og få skrapet av endel av huden på føttene. Det er ofte derfor føtter lukter, fordi huden ikke er helt bra under føttene. Etter behandlingen burde du regelmessig pleie føttene med fotbad med spesielle midler og kremer, bruke kun tynne bomullssokker, skifte sko oftere, gå så mye du kan barbeint hjemme.

Føttene mine lukta helt jævlig en stund, men nå er de som små babyrasser.

Skrevet

I tillegg til det de andre skriver: bruk fotdeodorant. Og skospray.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...