Gjest uffogsukk Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hei Jeg har problem med stadig lukt på beina. uansett om det er vinter eller smmer. Jeg kan dusje dei mange ganger pr dag men de lukter like mye...Og skodne jeg går i lukter hele tiden og kan ikke ha de inne... Noen som vet hva som hjelper?? 0 Siter
spiky Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Bruk bomull eller ull-sokker. Ikke nylon etc. Skoene bør heller ikke være syntetiske og helst «puste» litt. Ellers finnes det antiperspirerende (heter det det???) kremer å få smurt inn føttene med. Bytt sko annenhver dag så de får hvile litt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Da burde du ta deg en tur til en fotpleier og få skrapet av endel av huden på føttene. Det er ofte derfor føtter lukter, fordi huden ikke er helt bra under føttene. Etter behandlingen burde du regelmessig pleie føttene med fotbad med spesielle midler og kremer, bruke kun tynne bomullssokker, skifte sko oftere, gå så mye du kan barbeint hjemme. Føttene mine lukta helt jævlig en stund, men nå er de som små babyrasser. 0 Siter
org Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 I tillegg til det de andre skriver: bruk fotdeodorant. Og skospray. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.