Gjest har voooondt Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 kan man blande ibux 500 mg med apocelini 660 mg?? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Sikker på at du har skrevet apocelini rett? Jeg finner det ikke i felleskatalogen. Er det Apocillin du mener? I så fall har du vel fått det for en infeksjon? Og etter hva jeg kan lese meg til så kan du ta smertestillendes utenom. Klipper fra felleskatalogen: Apocillin: ''Interaksjoner: Andre antibakterielle midler (f.eks. neomycin) og guargummi, reduserer absorpsjon av fenoksymetylpenicillin. (I: J01 antibakterielle midler til systemisk bruk, J01C beta-laktamantibakterielle midler, penicilliner)'' På ibux står dette: ''Forsiktighet bør utvises ved samtidig bruk av legemidler som øker risikoen for sår eller blødning, slik som kortikosteroider, antikoagulantia som warfarin, selektive serotonin reopptakshemmere (SSRIs) eller platehemmende midler som ASA.'' Du kan søke og lese alt selv på: http://felleskatalogen.no/ Bare skriv inn navnet på medikamentet i søkefeltet. 0 Siter
frosken Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Ved å bruke nettsiden www.interaksjoner.no kan du lett få svar på slike spørsmål. Du bare skriver inn navnet på medikamentene i feltet og velger analyse. Antar at du mente apocillin og det kan godt kombineres med ibux :-) God bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.