Gå til innhold

Skal dere gjør noe hyggelig i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemor skal ha den nye nabojenta på overnattingsbesøk. Det blir nok veldig koselig - i alle fall for de to :)

Ellers er minstemann lagt, og mellomste skal legge seg om ikke så lenge.

De to som skal sove i lag skal få sette på en film nede i TV-stua, og så skal jeg kose meg på stua i ro og mak.

Håper du får kos*t deg du også:-)

Skrevet

Håper du får kos*t deg du også:-)

Jada, det gjør jeg - bare ungene får kommet seg i seng så blir det så bra så :)

Skrevet

Spiller du noe morsomt?

Nja, jeg liker det. :)) Hjertefri på tv2 dk

Gjest Angela26
Skrevet

Vi skal ut nà straks pà tivoli! Her er det "feria" som spanjolene kaller det, med masse boder og slikt, og det er faktisk mye fint à fà kjòpt. Sà jeg skal kjòpe kjòpe kjòpe, og se pà de andre ta karuseller :-)

Skrevet

Vi skal ut nà straks pà tivoli! Her er det "feria" som spanjolene kaller det, med masse boder og slikt, og det er faktisk mye fint à fà kjòpt. Sà jeg skal kjòpe kjòpe kjòpe, og se pà de andre ta karuseller :-)

Høres kult ut:-) Skulle egentlig ønske jeg var i Spania nå.

Skrevet

Kjempesøte:-) Er det en allergivennlig type hund?

Nei, det kan jeg aldri tro det er...

Rasen heter Volpino Italiano.

Nydelige :0)

Skrevet

Hei.

Hvordan går det med deg og din gravide mage?

Når er terminen?

Gjest Angela26
Skrevet

Hei.

Hvordan går det med deg og din gravide mage?

Når er terminen?

Hei! Alt har gàtt veldig fint, men begynner à bli tung nà synes jeg :-) Har termin 3 november eller 22 oktober, litt i tvil der... Leeeenge igjen altsà... I hvertfall fòles det sànn.... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...