Gå til innhold

Parabol på flere tv'er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 tv'er i huset. En på stua nede, og en på loftsstua. På loftet er det kun nrk +dvd/vhs-spiller. Nede har vi full pakke. Går det an å ordne slik at vi også får full pakke på loftet, uten at vi må se på samme kanal oppe og nede!?

På forhånd takk!:-)

Skrevet

Jeg betaler for tvillingkort (eller hva det nå heter) fra Viasat og Canal Digital. Koster ekstra, men ikke like mye to abb.

Gjest canaldigital
Skrevet

Nå i disse dager kutter de analoge sendingene her hos oss, har tre tv`er i huset.

Jeg ringte til Canal Digital, og har kjøpt inn to ekstra tunere til en billig penge, dette var en kampanje de har nå i forbindelse med at de kutter de analoge sendingene. Vi hadde parabol via Canal Digital fra før.

Extra tuneren kostet 990,-, så må vi betale abb. pr tuner/kort, det blir billigere enn hovedabb., første året får vi familiepakken for 89,- pr mnd., etter dette året kommer vi til å kun abb. på barnepakken, den tror jeg koster 49,- pr mnd (det er full pris).

Så for å se på tv uavhengig av hovedtuneren, så må du ha en ekstra tuner..

Skrevet

Jeg betaler for tvillingkort (eller hva det nå heter) fra Viasat og Canal Digital. Koster ekstra, men ikke like mye to abb.

Takk skal du ha!:-) Får nok ta kontakt med Canal Digital, da!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...