Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så ensom. Hvorfor er jeg så alene? Jeg har vært ensom og alene hele livet. Kan det forandre seg?

Gjest D*lilith
Skrevet

Klart det kan forandre seg : )

Men da må du gjøre noe for det.

Gjest D*lilith
Skrevet

Hva må jeg gjøre? Ingen liker meg, uansett.

Komme deg ut og treffe folk,klart det er noen som liker deg.

Skrevet

Det forandrer seg sjelden. Er man født under en uheldig stjerne, skjer det sjelden noe oppløftende. På den andre siden, er det fullt mulig å bruke trusler og vold for å få det som man vil.

Gjest D*lilith
Skrevet

Nei, det er ikke det. Det er jo derfor jeg er så alene.

Så du mener at av så mange folk som bor i verden så er det ingen som liker deg?

Det tror jeg ikke noe på.

Du må gjøre noe aktivt for å få kontakt med folk,det er bare det.

Gjest D*lilith
Skrevet

Må vel det ja. Men de forsøkene stopper opp. Det er en sperre der. Jeg begynner å tenke at jeg blir mislikt. Og andre "unnskyldninger".

Det er nok ikke lett,når du er fastlåst i et mønster,det vet jeg selv,men bare fortsett å prøve og prøve,så klarer du det til slutt ; )

Gjest D*lilith
Skrevet

Har jeg ingen tro på. =)

Jeg trodde aldri jeg skulle bli kvitt angsten,men nå er jeg så og si angstfri,så det er håp.

Det uoppnåelige er oppnåelig ; )

Gjest Rigmor J
Skrevet

Det forandrer seg sjelden. Er man født under en uheldig stjerne, skjer det sjelden noe oppløftende. På den andre siden, er det fullt mulig å bruke trusler og vold for å få det som man vil.

Nå må du gi deg, Jølsen.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er jo akkurat angst som er problemet mitt her og. Angst for andre mennesker.

Hadde angst for alt før jeg,så vit at det er håp ; )

Skrevet

Har jeg ingen tro på. =)

Og der ligger problemet :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Og der ligger problemet :)

Enig,tro kan flytte fjell : )

Skrevet

Nei, du kan ikke bruke vold eller maktmisbruk generelt for å være sosial. Det er nemlig det motsatte av å være sosial.

Sier du det? Da er det kanskje et par ting jeg har misforstått.

Skrevet

Nå må du gi deg, Jølsen.

Akkurat som det er noen overraskelse at mange situasjoner kan løses med vold. Eller øl.

Skrevet

''To alcohol - the cause - and the solution to - all of lifes problems.''

Ho ho :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...