Sofline Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Du kaster nok ikke penger ut av vinduet hvis det eneste du krever er at det skal holde vannet ute. Jeg kjøpte et slikt sett på en sportsbutikk - og kjøpte i tillegg en regn/vindjakke som var nedsatt med 70%. Når jeg jogger eller går raske turer merker jeg forskjellen. Jakka som var dyr og nedsatt puster - buksa i det billige settet gjør at jeg er tørr, men jeg koker fordi den ikke puster. Jeg trenger noe som puster. Jeg hadde slett ikke tenkt på det før det ble nevnt her. 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Jeg trenger noe som puster. Jeg hadde slett ikke tenkt på det før det ble nevnt her. http://www.mountainhardwear.com/images/zoom/OL1704-010.html Jeg har den jakken her Beste jeg har hatt noen sinne. Men jeg bruker buksa til de billige regnsettet jeg da. Jakka bruker jeg mye som tur/treningsjakke selv om det ikke regner 0 Siter
frosken Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Kan hende at materialet sover.. Eller burde det... Øya går litt i kryss her, men prøver å få ferdig noe før de lukkes lengre av gangen... Lykke til i morgen :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 http://www.mountainhardwear.com/images/zoom/OL1704-010.html Jeg har den jakken her Beste jeg har hatt noen sinne. Men jeg bruker buksa til de billige regnsettet jeg da. Jakka bruker jeg mye som tur/treningsjakke selv om det ikke regner Takk for tips! Kan man ta av hetta på den? 0 Siter
Gjest trenger regnstøyett Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 http://www.mountainhardwear.com/images/zoom/OL1704-010.html Jeg har den jakken her Beste jeg har hatt noen sinne. Men jeg bruker buksa til de billige regnsettet jeg da. Jakka bruker jeg mye som tur/treningsjakke selv om det ikke regner det er akkurat hva jeg trenger. Bergans har ganske like, men til rundt 1000 kr. Og de pengene har ikke jeg for å si det slik. Trenger et regn/allværs sett som er normal pris. Merke har ikke noe å si. Trenger noe som puster godt, har lett for å begynne å svette. spesielt på ryggen Hvor kjøpte du denne jakka? 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 det er akkurat hva jeg trenger. Bergans har ganske like, men til rundt 1000 kr. Og de pengene har ikke jeg for å si det slik. Trenger et regn/allværs sett som er normal pris. Merke har ikke noe å si. Trenger noe som puster godt, har lett for å begynne å svette. spesielt på ryggen Hvor kjøpte du denne jakka? Det er en helt suveren jakke - men akk så dyr, men jeg fikk den med 70% avslag i våres. Merket er Mountain Hardwear, så hvis du skulle se regntøy/vindjakke av det merket på salg, kan jeg i hvertfall varmt anbefale det 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Takk for tips! Kan man ta av hetta på den? Bare hyggelig .) Nei, hetten bretter du inn og med en enkel litt bred borrelås funksjon fester du den på midten og har dermed en krage. Den har også glidelåser under begge armene, som ikke kommer frem på bildet Jakka er så lett at jeg har aldri følt behov for å fjerne hetten eller brette den inn. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. august 2008 Forfatter Skrevet 15. august 2008 Bare hyggelig .) Nei, hetten bretter du inn og med en enkel litt bred borrelås funksjon fester du den på midten og har dermed en krage. Den har også glidelåser under begge armene, som ikke kommer frem på bildet Jakka er så lett at jeg har aldri følt behov for å fjerne hetten eller brette den inn. Jeg er hettehater, men hette som kan brettes inn er greit. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 15. august 2008 Forfatter Skrevet 15. august 2008 G-sport har salg nå. Jeg er ikke i Norge for tiden.... :-( 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg er hettehater, men hette som kan brettes inn er greit. :-) Okei Jeg er hette-elsker, særlig nå fremover hvor det fort kan komme til å blåse fra alle kanter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.