Gå til innhold

Hjelp med Playstation 2 maskin

Anbefalte innlegg

Gjest Helt på jordet
Skrevet

Ungene har en playstation 2 maskin som plutselig startet å oppføre seg underlig.

Når vi setter i en plate,får vi opp at Memory Card er tomt,og maskinen prøver ikke engang å lese platen.

Er det noe galt med Memory Card eller har maskinen gått dunken?

Gjest 3454637
Skrevet

Prøv å ta ut memory card og start opp maskinen, fungerer det da kan du prøve å rense polene på kortet eventuelt kjøpe et nytt.

Gjest Helt på jordet
Skrevet

Prøv å ta ut memory card og start opp maskinen, fungerer det da kan du prøve å rense polene på kortet eventuelt kjøpe et nytt.

Takk for tipset. :-)

Skrevet

Det er sikkert noe med polene. Kan kjøpe nytt også.

Skrevet

Det kan rett og slett være at spillcd'n har hakk og riper.

Gjest Helt på jordet
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218783979' post='3934762]

Det kan rett og slett være at spillcd'n har hakk og riper.

Ja,det kunne vel ha vært det men jeg har prøvd med en helt ny plate uten at det funket.

Får bare opp "No data"

Takk for tipset uansett

Gjest Helt på jordet
Skrevet

Det er sikkert noe med polene. Kan kjøpe nytt også.

Jaha? Tror det ender med at jeg leverer den inn og satser på at de er greie og hjelper meg.

Takk for tips

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...