Gå til innhold

Hva slags TV har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har denne...Men ikke skapet under.

Ikke noe fornøyd...Er innebygd saroundannlegg, men det er heller dårlig..Men for all del, funker jo å se på..

Skal du kjøpe deg ny tv?

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Har en 10" sort/hvitt 72'-modell fra DDR.

Skrevet

Jeg har denne...Men ikke skapet under.

Ikke noe fornøyd...Er innebygd saroundannlegg, men det er heller dårlig..Men for all del, funker jo å se på..

Skal du kjøpe deg ny tv?

Nei, har akkurat kjøpt meg ny, denne: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=112288

Er ganske fornøyd med den. Er tilhenger av LCD, ville ikke hatt plasma-TV.

Skrevet

He he :-)

Skrevet

14" kombinert TV/DVD fra 1996 med ødelagt DVDspiller.

Fornøyd? Den virker, men jeg håper den snart gir seg slik at vi kan kjøpe en ny ;-)

Er opptatt av miljøet og vil ikke kjøpe nytt så lenge vi har ting som er brukbare.

Skrevet

En 42 tommers flat sak fra LG. (TV'er er nok ikke min store lidenskap). Det jeg er veldig fornøyd med er at den har innebygget harddsik. Genialt. Da kan jeg ta opp program jeg vil se senere + at man kan spole tilbake mens man ser på TV. F.eks. dersom jeg skal legge jentungen, så spoler jeg bare tilbake når jeg er klar. Og da kan man jo enkelt spole over reklamene når man ser programmene etterpå:-)

Gjest hardstone
Skrevet

Måkke si sånn til jølser'n, serru. Han trur du har lite kroner og er tilbakestående. Jølser'n godtar ingenting under 50 tommer og maksalderen er ett år. Stakkars deg nå.

Skrevet

En 42 tommer flatskjerm, men merke husker jeg ikke.

Hvorfor vil du vite det da?

Skrevet

Ååå, den var drit lekker!

Har du den på stativ eller vegg?

På veggen, var et hælvete å få montert den, men det funka!

Gjest Elextra
Skrevet

Vi har en 40 (eller 42?) tommers fra Sony. Den virker veldig bra.

Gjest Elextra
Skrevet

Måkke si sånn til jølser'n, serru. Han trur du har lite kroner og er tilbakestående. Jølser'n godtar ingenting under 50 tommer og maksalderen er ett år. Stakkars deg nå.

*knegg*

Skrevet

Veldig vanskelig å kjenne igjen deg vøtt. Ha ha, for en idiot du virkelig er.

Skrevet

På veggen, var et hælvete å få montert den, men det funka!

Hihi, hørt det er endel styr å få de opp ja, men det er jo _mye_ finere!

*Ønske meg ny tv*

Skrevet

En 42 tommer flatskjerm, men merke husker jeg ikke.

Hvorfor vil du vite det da?

Vet ikke, tror ikke jeg får sove hvis jeg ikke vet hvilken TV du har. Det er forferdelig viktig for meg å vite.

Skrevet

*Ønske meg ny tv*

Ja, det er mye finere. Har fått laget et slags spor innover i veggen, på samme tykkelse som TVn, så den passer fint inn der. Pluss at det er spesielt fint når man ikke ser ledninger.

Skrevet

*Ønske meg ny tv*

Jeg kunne aldri ha montert noen flatskjerm på veggen, er for glad i å ommøbelere til at jeg kan ha den der :)

Vi har en Pionér 50", har en smal valnøttbenk som den står på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...