Gå til innhold

Hva slags TV har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne aldri ha montert noen flatskjerm på veggen, er for glad i å ommøbelere til at jeg kan ha den der :)

Vi har en Pionér 50", har en smal valnøttbenk som den står på.

He,he, ja da er det nok best å ikke skru den opp! :0)

Gjest hardrock
Skrevet

Nei, har akkurat kjøpt meg ny, denne: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=112288

Er ganske fornøyd med den. Er tilhenger av LCD, ville ikke hatt plasma-TV.

Så det var derfor du spurte :-) Det drøyde litt før du fikk lurt inn linken om din nye 57-tommer riktignok, men det ordnet seg til slutt. Fin tv det der, jøls, men blir det ikke litt stive månedlige avdrag?

Skrevet

Ja, det er mye finere. Har fått laget et slags spor innover i veggen, på samme tykkelse som TVn, så den passer fint inn der. Pluss at det er spesielt fint når man ikke ser ledninger.

De forbanna ledningene skulle jeg også mer enn gjerne blitt kvitt.... :0)

Gjest hardball
Skrevet

Veldig vanskelig å kjenne igjen deg vøtt. Ha ha, for en idiot du virkelig er.

Ok da, idiot. Ikke tilbakestående :-)

Skrevet

Så det var derfor du spurte :-) Det drøyde litt før du fikk lurt inn linken om din nye 57-tommer riktignok, men det ordnet seg til slutt. Fin tv det der, jøls, men blir det ikke litt stive månedlige avdrag?

Nei, det trenger jeg heldigvis aldri gjøre :-)

Men hvorfor kan du ikke bare signere med det vanlige nicket ditt? Ikke er det noen overraskelse, og ikke er det videre spennende heller.

Kanskje du burde bytte navn til mrjealous?

Skrevet

De forbanna ledningene skulle jeg også mer enn gjerne blitt kvitt.... :0)

Bare å klippe de av det :-)

Skrevet

Bare å klippe de av det :-)

Aha! Da gjør jeg det.

At jeg ikke hadde tenkt på _det_.....

*Dunker meg i panna*

Skrevet

har ikke tv, men en Acer-prosjektor med 84" fastmontert lerret. Ser all tv på den. Genialt! Kommer aldri til å gå tilbake til en "liten" tv igjen.

Skrevet

Hvar LCD og Plasma da?

Har et dyrt Thomson-TV, stor skjerm, men det er ikke flatskjerm. Da jeg hadde hatt TVen et år eller to, så jeg samme TV solgt for en tidel av prisen jeg hadde gitt!

Skrevet

Nei, har akkurat kjøpt meg ny, denne: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=112288

Er ganske fornøyd med den. Er tilhenger av LCD, ville ikke hatt plasma-TV.

Hvor mange meter fra tv'n sitter du egentlig?

så stor tv kan da ikke være noe særlig å se på i ei normal stue?

Du har vel en stue størrelse xxl du sikkert;)

Vi ha nå vår 32 tommers lcd skjerm vi som ble kjøpt for noen år siden når flatskjerm begynte å bli populært.

Vi snakker om ny og litt større så vi får se.

Skrevet

Pioneer 43 " plasma og Samsung 32 " lcd. Godt fornøyd. Den første gir utrolig bra filmopplevelser.

Gjest Fornøyd med tv
Skrevet

Pleier ikke å gidde å "snakke" med deg Jølsen, men du skriver et kurant spørsmål, så jeg skal gi deg et ordentlig svar.

Vi har en relativt ny LG 42" plasma. Kjøpte plasma fordi vi sitter i halvring rundt og fordi det da kunne bli litt problem med å få godt bilde skrått inn mot en LCD.

Kjøpte 42" fordi alle tre hannkjønnene her i huset ønsket det, jeg - som eneste kvinnemenneske - ville ha 50"

:)

Skrevet

Har en gammel billedrørs-TV 32 tommers widescreen fra ca år 2000, og den skal få stå der en stund til! ;-) *konservativ når det gjelder utskiftning av elektriske duppeditter*

Skrevet

14" kombinert TV/DVD fra 1996 med ødelagt DVDspiller.

Fornøyd? Den virker, men jeg håper den snart gir seg slik at vi kan kjøpe en ny ;-)

Er opptatt av miljøet og vil ikke kjøpe nytt så lenge vi har ting som er brukbare.

Oi, den første hittil som er dårligere utstyrt enn meg! ;-) (fortsetter å lese nedover i tråden....)

Skrevet

Oi, den første hittil som er dårligere utstyrt enn meg! ;-) (fortsetter å lese nedover i tråden....)

Jeg har en 28" vanlig, gammeldags tv fra ca. 1993 og så lenge den lever skal den få bo her. :o)

Skrevet

Jeg har en 28" vanlig, gammeldags tv fra ca. 1993 og så lenge den lever skal den få bo her. :o)

;-)

Omtrent som den forrige TV'en vår det. Den kjøpte vi i 1994 etter at et lynnedslag tok den gamle 1972 Bang Olufsen farge-TV med teakchassis og sjalusidør.

Men i ca år 2000 var vi så uheldig å slippe hele 94-utgaven i gulvet i forbindelse med en ommøblering.....;-) Hadde det ikke vært for det, hadde vi neppe hatt en såpass "nymotens" TV som vi har! *knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...