Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det kan du banne på!!!

Fy faen, det er det styggeste jeg har sett!

I know, men jeg mente at du var det helt motsatte da, ikke at det ligna på deg! Jeg tror faktisk det er på topp ti lista det bildet der ass!

Skrevet

I know, men jeg mente at du var det helt motsatte da, ikke at det ligna på deg! Jeg tror faktisk det er på topp ti lista det bildet der ass!

Hihi, skjønte det ;0)

Hun var bare helt jævlig...

Hun kan jo umulig være helt god...Og garantert singel ;0)

Skrevet

Her er søstra...Eller broren... Usj... Hihhi!

Skrevet

Pent!

Jepp...

Blir garantert våte drømmer i natt.....

;0)

Skrevet

Jepp...

Blir garantert våte drømmer i natt.....

;0)

Fra Peep Show. Se denne delen av en episode, begynnelsen, haha! Ellers foreslør jeg at du ser hele Peep Show, fra første episode og utover. Kjempemorsomt! Skal du begynne å se på den, søk på Peep Show Series 1, så kommer det opp, hver sesong har 6 episoder, hver episode ligger som 3 deler.

Skrevet

Fra Peep Show. Se denne delen av en episode, begynnelsen, haha! Ellers foreslør jeg at du ser hele Peep Show, fra første episode og utover. Kjempemorsomt! Skal du begynne å se på den, søk på Peep Show Series 1, så kommer det opp, hver sesong har 6 episoder, hver episode ligger som 3 deler.

Hihi, litt av en fyr han der ja!!

Skrevet

Hihi, litt av en fyr han der ja!!

Uhm, er klokka så mye!

Må legge meg, dvs jeg har lagt meg, men jeg må sove litt kanskje. Skal muligens ansatte noen i morgen, kanskje jeg burde være passelig våken, virke i allefall litt seriøs!

Sikkert kjipt for vedkommende hvis jeg sovner.

"Så jeg føler at jeg kanskje kan bidra med...."

"ZzZZZzzz... hæ?"

Så, godnatt! Sov godt!

Skrevet

Uhm, er klokka så mye!

Må legge meg, dvs jeg har lagt meg, men jeg må sove litt kanskje. Skal muligens ansatte noen i morgen, kanskje jeg burde være passelig våken, virke i allefall litt seriøs!

Sikkert kjipt for vedkommende hvis jeg sovner.

"Så jeg føler at jeg kanskje kan bidra med...."

"ZzZZZzzz... hæ?"

Så, godnatt! Sov godt!

Hihi, er nok best det ja!

Nattinatt, sove godt & drømme søtt.

Og lykke til i morgen :0)

Skrevet

Nå er det jo slik, at det er forbudt å legge ut navn og adresse på folk her på DOL. Jeg kan skrive et hyggelig brev til deg heller, haha!

Nå synes jeg du skal gå å legge deg, men det har du kanskje allerede gjort et par ganger,

Jeg sier ikke at du skal legge ut navn og addresse, men det er vel ikke så rart at jeg lurer på om du snakker sant eller om det bare er tull? Du kan vel komme med noe slags bevis uten å være for avslørende?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...