Gå til innhold

Sunne kjeks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt veldig dårlig matlyst de siste ukene og raser ned i vekt. Klarer ikke tanken på mat og suppe og sånne ting som egentlig er greit å få ned er ikke greit lengre (er deprimert).

Det eneste jeg klarer å lure i meg nå om dagen er litt kjeks mens jeg er opptatt med andre ting. Hittil har jeg spist endel Kornmo. Er dette en grei kjeks å spise eller er det andre kjekstyper som hadde vært sunnere? Skjønner jo at det ikke er direkte sunt å bare spise kjeks da, men når situasjonen er som den er nå...

Forslag?

Gjest bareentanke
Skrevet

Spis Kornmo hvis det er det du får i deg. Det er vel ikke værste kjeksen man får i seg. Kanskje du kan takle knekkebrød også i og med at du takler kjeks?

Skrevet

Spis Kornmo hvis det er det du får i deg. Det er vel ikke værste kjeksen man får i seg. Kanskje du kan takle knekkebrød også i og med at du takler kjeks?

Ja, jeg klarer å spise knekkebrød innimellom, men synes de er enda tørrere og kjedeligere enn kornmo... Men takk for forslag, skal prøve å spise mer av det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...