Gjest *khls* Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Jeg har hatt veldig dårlig matlyst de siste ukene og raser ned i vekt. Klarer ikke tanken på mat og suppe og sånne ting som egentlig er greit å få ned er ikke greit lengre (er deprimert). Det eneste jeg klarer å lure i meg nå om dagen er litt kjeks mens jeg er opptatt med andre ting. Hittil har jeg spist endel Kornmo. Er dette en grei kjeks å spise eller er det andre kjekstyper som hadde vært sunnere? Skjønner jo at det ikke er direkte sunt å bare spise kjeks da, men når situasjonen er som den er nå... Forslag? 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Spis Kornmo hvis det er det du får i deg. Det er vel ikke værste kjeksen man får i seg. Kanskje du kan takle knekkebrød også i og med at du takler kjeks? 0 Siter
Gjest *khls* Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Spis Kornmo hvis det er det du får i deg. Det er vel ikke værste kjeksen man får i seg. Kanskje du kan takle knekkebrød også i og med at du takler kjeks? Ja, jeg klarer å spise knekkebrød innimellom, men synes de er enda tørrere og kjedeligere enn kornmo... Men takk for forslag, skal prøve å spise mer av det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.