Gå til innhold

Tips til fredagskos på pauserommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår avdeling sin tur til å ha fredagskos på pauserommet på jobb... Og det ble visst min oppgave... Jeg lurte på å bake en eplekake, men nå har vi holdt på ute med å støpe mur til trappa bak garasjen, og jeg orker rett og slett ikke nå...

Det må være noe jeg kan kjøpe i morgen og evt noe jeg lager ganske raskt på jobb i morra!

Ost og kjeks ordnet styreren forrige fredag...

Noen som har et genialt tips? Føler jeg brukte opp alle idéer jeg måtte ha i året som gikk...

Fortsetter under...

Aliza1365380759
Skrevet

Forskjellig frukt i biter, med is/vaniljesaus? (hjemmelaget fruktkompott altså, den på boks synes jeg ikke er særlig spennende eller god..)

Skrevet

Ta med vaffeljern og en rørebolle, kjøpe vaffelmix, flytende margarin og syltetøy?

Gjest mmmmm... fikk lyst på i morgen
Skrevet

Ja, jeg har et genialt tips;o)

Kjøp vanilje is og peanutter.

Så kjøper du også en pakke med sjokoladepudding. (I sånn liten eske, slik som gele også finnes i).

Sjokoladepuddingen lages slik anvist på pakken.

Men i stedet for å la den stivne, skal den serveres på en karaffle varm og flytende.

Så forsyner dere dere med is, peanutter og heller varm sjokoladepudding oppå isen.

Det er sykt godt.

Gjest nyyyydelig
Skrevet

Ta med vaffeljern og en rørebolle, kjøpe vaffelmix, flytende margarin og syltetøy?

På min forrige arbeidsplass hadde arbeidsgiveren kjøpt inn dobbelt vaffeljern, de kjøpte også inn vaffel"pulver", syltetøy og rømme. Hver fredagsmorgenen ble det blandet en stor vaffelrøre, da gikk vi å småspiste nystekte vafler nesten hele dagen :)

Kjempegodt !!!!!!!

Annonse

Gjest nyyyydelig
Skrevet

På min forrige arbeidsplass hadde arbeidsgiveren kjøpt inn dobbelt vaffeljern, de kjøpte også inn vaffel"pulver", syltetøy og rømme. Hver fredagsmorgenen ble det blandet en stor vaffelrøre, da gikk vi å småspiste nystekte vafler nesten hele dagen :)

Kjempegodt !!!!!!!

Skrevet

Kjempegodt !!!!!!!

Ikke sant? :-) Vi hadde det slik før også. Heldigvis tok det slutt da vi flyttet, for ellers så hadde jeg vel veid 100 kg nå. ;-)

Skrevet

Grønnsaker og dip er god og sunn pausekos.

Det er sant, men dersom jeg hadde kommet med noe slikt på min arbeidsplass så tror jeg de fleste hadde himlet oppgitt med øynene. :-)

Skrevet

Potetgull i alle varianter, masse dip og pommes frites!

Skrevet

Oppskjært frukt, nøtter i forskjllige varianter og is... jeg har hatt med frukt en del ganger (pærer, epler, melon, ananas, kiwi, mango, druer, banan) og folk spiser til det er tomt. :) Sunt og godt.

Skrevet

Det er sant, men dersom jeg hadde kommet med noe slikt på min arbeidsplass så tror jeg de fleste hadde himlet oppgitt med øynene. :-)

Da kan du jo bare slenge med noe potetgull i tillegg. ;)

Annonse

Skrevet

Ja, jeg har et genialt tips;o)

Kjøp vanilje is og peanutter.

Så kjøper du også en pakke med sjokoladepudding. (I sånn liten eske, slik som gele også finnes i).

Sjokoladepuddingen lages slik anvist på pakken.

Men i stedet for å la den stivne, skal den serveres på en karaffle varm og flytende.

Så forsyner dere dere med is, peanutter og heller varm sjokoladepudding oppå isen.

Det er sykt godt.

Ok nå vet jeg hva jeg skal ha i dag iallefall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...