Gå til innhold

Skriver dere brev?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver aldri brev lenger, men jeg sender alltid postkort til venner og familie når jeg er på ferie. Synes det er koselig å få feriehilsner sjøl også. :)

Skrevet

Det er koselig:)

Hvordan gikk det med alt hybelstyret forresten?

Fikk ei kjempeflott jente hit, så det håper jeg skal bli bra. Også svarte jeg nei som best jeg kunne til alle de andre. ;)

Skrevet

Jeg skriver faktisk brev til en venninne som bor på en annen kant av landet, og det er veldig koselig å både skrive og få brev. Nå må det innrømmes at grunnen til at vi skriver brev er at mannen hennes overvåker mailen hennes, og da er det jo ikke så hyggelig å skrive personlige ting på mail, så da må vi ty til litt mer private brev :-)

Men jeg tror dessverre du har rett, brev er nok på vei ut :-(

Aliza1365380759
Skrevet

Så kult:-) Jeg gjorde det en del før. La mye i å lage et bra og morsomt brev med diverse effekter:-) Savner det.

Det er jo bare å begynne igjen vet du! :)

Skrevet

Jeg skriver brev. Da vi ikke bodde sammen, skrev jeg og kjæresten brev til hverandre av og til. Nå skriver jeg brev til besteforeldrene mine, og av og til til mamma.

Pen håndskrift er jeg redd for kommer til å utdø. Jeg håper ikke det blir sånn at barna kun skal lære touch-metoden på skolen.

Skrevet

Jeg skriver brev. Da vi ikke bodde sammen, skrev jeg og kjæresten brev til hverandre av og til. Nå skriver jeg brev til besteforeldrene mine, og av og til til mamma.

Pen håndskrift er jeg redd for kommer til å utdø. Jeg håper ikke det blir sånn at barna kun skal lære touch-metoden på skolen.

Gutten min på 9 år har en helt nydelig håndskrift :-) Han elsker å skrive og å skrive pent!

Det er håp!

Skrevet

Gutten min på 9 år har en helt nydelig håndskrift :-) Han elsker å skrive og å skrive pent!

Det er håp!

''Det er håp!''

*puster lettet ut* :-)

Skrevet

Jeg hadde flere brevvenner i inn- og utlnd fra jeg var ca. 12 år. Det ble gradvis færre brevvenner og færre brev. Nå skriver jeg julekort/julebrev til kun en.

Skrev brev til foreldrene mine de første årene jeg bodde på hybel.

Har en kollega som forsatt skriver håndskrevne brev til nære slektninger i ande deler av landet. Hun har en nydelig håndskrift, selv når hun rabler ned beskjeer på jobb. Jeg kan nesten ikke lese de lappene jeg selv skriver!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...