Gå til innhold

Kald på hendene på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest fryser-på-hendene
Skrevet

Jeg fryser sånn på hendene/fingrene når jeg er på jobb. Jobber med web, og skriver veldig mye på tastaturet. Jeg er ikke kald på resten av kroppen. Dette er plagsomt da jeg hele tiden må gå på do for å holde fingrene under varmtvann, og sitte på hendene for å få varme fra rumpa/lår.

Er det noe som hjelper?? Noe jeg må spise? Jeg er normalt aktiv og trener et par-tre ganger i uka.

Skrevet

Du kan sette deg og ha PCn i fanget, det hjelper veldig på varmen.

Skrevet

Hva med sånne pulsvarmere? Ull-dings som du har rundt håndleddet og litt ut på håndbaken.

Skrevet

Hm, dårlig blodsirkulasjon i den stillingen du bruker kanskje? Prøv å justere litt på høydene ved bord og på stolen. Legg en ball under bordet, så er du i bevegelse når føttene ruller på den? Bare en tanke som kanskje er verdt å prøve ut....

Gjest Tatjana
Skrevet

Strikke (eller få noen til å gjøre det) pulsvarmere som går helt opp til knokene. Som fingervotter uten fingre, hvis du skjønner. I Sisu eller tilsvarende, tynt mykt ullgarn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...