Gå til innhold

Drikker du for mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk bare 4 - så da kan jeg fortsette slik jeg holder på :-)

Skrevet

En 3'er. Er vel mer eller mindre avholds... Hvem skulle ha trodd det for etpar tiår siden...

Skrevet

Fikk skarve tre poeng, drikker alt for lite tydeligvis.

Skrevet

Jeg fikk 8 poeng når jeg kun tenkte sommervaner, og 5poeng generelt gjennom året. *Jeg vil ikke endre meg*

Gjest ChiengMai
Skrevet

3 poeng her, kanskje jeg skulle ta meg et glass vin litt oftere? :-D

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fikk også 3 poeng.

Jeg synes jeg tar vin ofte jeg.

Faktisk 2-3-4 ganger i uka alt etter som :-) De fleste gangene 1 glass- en og annen gang blir det 2 og en sjelden tømmes 3 glasset.

Skrevet

He he, tre poeng her også. Og jeg var redd det skulle bli flere for jeg tar ett glass vin forholdsvis ofte. Men det var vel det at det stopper ved ett glass som gjorde at jeg ikke kom høyere opp da:-)

Gjest dkslggjeijgeijg
Skrevet

Jeg fikk 9 og har skjerpet meg sinnsykt det siste året :-( Hadde ikke trodd jeg skulle få det svaret. Jeg burde tydligvis ta det litt roligere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...