Gå til innhold

Antidepressiva.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke det jeg. Jeg bare tar en tur på Ikea og pms`en er borte. Kan anbefales:-)

Kanskje ikke hver måned. Det kan bli dyrt.

Skrevet

Men da er du vel ikke syk vel? Antidepressiva er ment for mennesker med sykdom som depresjon. Å flåse med det synes jeg er tåpelig.

Skrevet

Javel.

Beklager, men jeg blir litt såret. Siden jeg er helt avhengig av AD for å fungere i det hele tatt.

Men fint for deg hvis IKEA hjelper på din depresjon.

Skrevet

Javel.

Beklager, men jeg blir litt såret. Siden jeg er helt avhengig av AD for å fungere i det hele tatt.

Men fint for deg hvis IKEA hjelper på din depresjon.

Ok, var ikke meningen å såre noen selvfølgelig. Bare glem hele innlegget du.

Skrevet

For mange, spesielt blant menn, kan en IKEA-tur (f.eks. en lørdag rundt kl. 13) ha den stikk motsatte virkningen

tror

Skrevet

For mange, spesielt blant menn, kan en IKEA-tur (f.eks. en lørdag rundt kl. 13) ha den stikk motsatte virkningen

tror

Biltema eller Chlas Olson gjør sammen nytten. Ihvertfall på min mann:-)

Skrevet

Jeg foreslår at vi får IKEA på blåresept.

Jeg foreslår enorm penge- og livsstilsstøtte (trening, kosthold,riktig jobb, familiekonsultasjoner, the hole lots på blå resept :) (pst går på zoloft, me hadde vært fint med mer praktisk hjelp ass)

Skrevet

Samme her...Planlegger jeg storhandel bør det være både biltema/clas olson og barneparkering i nærheten:-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

IKEA har mottsatt virkning på meg ;o)

Jeg synes ikke akkurat at vi skal tulle med denne type medisin, men jeg tok poenget ditt :o)

En ruslerunde alene i klesbutikker kan derimot få frem smilet hos meg, og slenger jeg på kafebesøk med en god venn,e r dagen reddet.

Skrevet

''Biltema eller Chlas Olson gjør sammen nytten. Ihvertfall på min mann:-)''

Jeg var på Biltema kl. 9 en morgen, liker å være på store steder når de åpner for å slippe unna den verste trafikken - og det var nesten fullt på parkeringaplassen! Massevis av menn som sto og tråkket utenfor døra og ventet på at de skulle åpne.. :o)

Gjest deppai4år!!
Skrevet

Vil bare si at jeg har brukt antidepressiva i 4 år, men tok meg overhode ikke nær av innlegget ditt. Fattet poenget :-)

Litt galgenhumor er bare ok, ikke for alle - men for mange!

Skrevet

Vil bare si at jeg har brukt antidepressiva i 4 år, men tok meg overhode ikke nær av innlegget ditt. Fattet poenget :-)

Litt galgenhumor er bare ok, ikke for alle - men for mange!

Det er bra:-)

Det ble litt flåsete selvsagt,men trodde ikke noen skulle ta det så alvorlig.

Har jo opplevd tunge perioder jeg også og da orker man ikke en gang tanken på å skulle dra til Ikea. Vet jo det:-)

Skrevet

Det er bra:-)

Det ble litt flåsete selvsagt,men trodde ikke noen skulle ta det så alvorlig.

Har jo opplevd tunge perioder jeg også og da orker man ikke en gang tanken på å skulle dra til Ikea. Vet jo det:-)

Jeg er kjempehårsår om dagen, så du må ikke bry deg om at jeg reagerte. Jeg reagerer omtrent hvis vepsen flyr en annen vei enn hva jeg hadde tenkt om dagen ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218916174' post='3935497]

Jeg er kjempehårsår om dagen, så du må ikke bry deg om at jeg reagerte. Jeg reagerer omtrent hvis vepsen flyr en annen vei enn hva jeg hadde tenkt om dagen ;o)

Huff da....!

*sender gode vibber til alle vepser i dine omgivelser*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218916174' post='3935497]

Neida, jeg tok ikke innlegget ditt negativt jeg:-)

Ikea kan være et mareritt om man må ha tak i noe, men en fornøyelse når man bare skal gå og titte:-)

Skrevet

Jeg var på Biltema kl. 9 en morgen, liker å være på store steder når de åpner for å slippe unna den verste trafikken - og det var nesten fullt på parkeringaplassen! Massevis av menn som sto og tråkket utenfor døra og ventet på at de skulle åpne.. :o)

Tviler ikke.

Skrevet

Huff da....!

*sender gode vibber til alle vepser i dine omgivelser*

He he, vepsene trenger gode vibber, for jeg er nærmest morderisk der jeg går og prøver og ta dem ;o)

Går bra altså, jeg er bare lei og oppgitt om dagen. Vare ikke lenge før jeg er i godt humør igjen :o)

Skrevet

Det er ikke for ingen ting at Claes Ohlsson kalles "gubbedagis"! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...