Gå til innhold

Kattepiss i sofaen

Anbefalte innlegg

Gjest faens katte!
Skrevet

Kattskinnet har sett sitt snitt til å pisse i svigers splitter nye skinnsofa. So, what to do? Hvordan får man bort svineriet? Jeg har tørka over, men det har rennt ned bak putene også. Svigers er tilbake på tirsdag, så vær så snill å hjelp meg ut her.

Skrevet

Du må kanskje demontere slik at du får vasket ordentlig? På dyrebutikken tror jeg de selger noe for å få bort lukten ordentlig .

Skrevet

Stakkars deg! Får tross alt være glad det er skinn da...og ikke stoff. Lykke til med jobben....-)

Gjest faens katte!
Skrevet

Du må kanskje demontere slik at du får vasket ordentlig? På dyrebutikken tror jeg de selger noe for å få bort lukten ordentlig .

Ok, takk. Jeg får stikke innom en dyrebutikk og høre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...