Gjest faens katte! Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Kattskinnet har sett sitt snitt til å pisse i svigers splitter nye skinnsofa. So, what to do? Hvordan får man bort svineriet? Jeg har tørka over, men det har rennt ned bak putene også. Svigers er tilbake på tirsdag, så vær så snill å hjelp meg ut her. 0 Siter
Elis31 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Du må kanskje demontere slik at du får vasket ordentlig? På dyrebutikken tror jeg de selger noe for å få bort lukten ordentlig . 0 Siter
Gjest ToneVe Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Stakkars deg! Får tross alt være glad det er skinn da...og ikke stoff. Lykke til med jobben....-) 0 Siter
Gjest faens katte! Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Du må kanskje demontere slik at du får vasket ordentlig? På dyrebutikken tror jeg de selger noe for å få bort lukten ordentlig . Ok, takk. Jeg får stikke innom en dyrebutikk og høre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.