Gå til innhold

Hvor får man kjøpt brukte vk1 bøker til helse og

Anbefalte innlegg

Gjest ny elev
Skrevet

sosialfag rimelig? finnes noen nettadresser å søke på?

Takker for svar

Skrevet

Bokhandler selger vel brukte bøker også i og med at de kjøper dem i løpet av sommerferien??

Skrevet

VG1 eller VG2? Har du sjekket opp om du ikke er av de som får gratis?

Greie steder å finne på er finn.no, kullet over deg eller bokhandel. Veldig mye brukte skolebøker på bokhandlere. Skriver du hvor du bor så kan jeg hjelpe deg.

Gjest ny elev
Skrevet

VG1 eller VG2? Har du sjekket opp om du ikke er av de som får gratis?

Greie steder å finne på er finn.no, kullet over deg eller bokhandel. Veldig mye brukte skolebøker på bokhandlere. Skriver du hvor du bor så kan jeg hjelpe deg.

Nei, det er andre og tredje år som får gratis/låne. Jeg begynner på 1.året og vi får ikke gratis dessverre.

Skrevet

Nei, det er andre og tredje år som får gratis/låne. Jeg begynner på 1.året og vi får ikke gratis dessverre.

Da er det VG1 du skal gå, ikke VK1. Hvor i landet bor du, så skal jeg finne en bokhandel?

Skrevet

Bok og media tror jeg det er som bruker å selge bøker, brukte også. :) Men kjøp i det fylket du skal gå i, der er det størst sjangs til å finne det du trenger. Jeg opplevde at fylker hadde ulike bøker da jeg skulle kjøpe til min sønn i fjor.

Gjest ny elev
Skrevet

Da er det VG1 du skal gå, ikke VK1. Hvor i landet bor du, så skal jeg finne en bokhandel?

Tromsø

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...