Carwing Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Hvordan finner jeg noe om cookies på maskinen min? Skal tillate cookies, hvis det er noe som heter det. 0 Siter
laban Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg har norske menyer her jeg sitter nå, så du får evt. oversette til engelsk hvis du har det: Trykk Verktøy på menyen (antakelig mot toppen av nettleseren) og velg Alternativer for Internett (nederst) Trykk den fanen som er merket Personvern Hvis du drar den "bryteren" langt ned, kommer du til et nivå som tillater alle cookies. Det heter "informasjonskapsler" på norsk. Avslutt med OK hvis du vil ha det nivået. 0 Siter
Carwing Skrevet 16. august 2008 Forfatter Skrevet 16. august 2008 Jeg har norske menyer her jeg sitter nå, så du får evt. oversette til engelsk hvis du har det: Trykk Verktøy på menyen (antakelig mot toppen av nettleseren) og velg Alternativer for Internett (nederst) Trykk den fanen som er merket Personvern Hvis du drar den "bryteren" langt ned, kommer du til et nivå som tillater alle cookies. Det heter "informasjonskapsler" på norsk. Avslutt med OK hvis du vil ha det nivået. Tusen takk!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.