pekkaline Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg dåner av prisene på sko for tiden, utrolig å betale nærmere to tusen for et par sko synes jeg. Takk for hver krone jeg sparte på å kjøpe sko på salg til barna, da fikk de litt tøy også heller. Ja ting koster, men hva er det dyreste skoparet du har kjøpt? (bare sånn for morro skyld) Jeg har handlet støveletter til meg selv til 800kr, ellers så har barna fått sko til tusen et par ganger, men det er skikkelige skatesko til det bruket. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Har flere par sko til ca 1500 kr, både innetreningssko, hikersko, støvletter og "vanlige" sko. Men så har jeg litt "skomani" også, og tar svært godt vare på skoene mine, så jeg har hatt noen av dem i mange år. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 De dyreste skoene mine er vel et par goretex-sko (halvhøye til vår, sommer og høst-bruk) som kostet 1500,-. Har ikke angret ett sekund på det kjøpet, de er utrolig lette og vanvittig gode å gå i! Ellers har jeg noen løpesko som kostet rundt tusenlappen, men jeg har kjøpt dem på tilbud / fått dem i gave. ) Vanligvis ligger prisen på sko jeg kjøper til meg selv på max. 6-700,-. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Har flere par sko til ca 1500 kr, både innetreningssko, hikersko, støvletter og "vanlige" sko. Men så har jeg litt "skomani" også, og tar svært godt vare på skoene mine, så jeg har hatt noen av dem i mange år. Og så skal det jo sies at jeg ikke har barn heller! Det blir nok andre skoprioriteringer til meg selv den dagen det er små barneføtter som skal ha sko også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Og så skal det jo sies at jeg ikke har barn heller! Det blir nok andre skoprioriteringer til meg selv den dagen det er små barneføtter som skal ha sko også. ''Det blir nok andre skoprioriteringer til meg selv den dagen det er små barneføtter som skal ha sko også.'' For barnesko koster jaggu ikke mye mindre enn voksensko! Snuppa trengte nye inne-sandaler på SFO nå til høsten. Vi var heldige og fant et par rosa fra Timberland, de hadde kostet 399,-, var nedsatt til 299,- og var nå nedsatt igjen til 199,-! ))) 0 Siter
sola60 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 ''Det blir nok andre skoprioriteringer til meg selv den dagen det er små barneføtter som skal ha sko også.'' For barnesko koster jaggu ikke mye mindre enn voksensko! Snuppa trengte nye inne-sandaler på SFO nå til høsten. Vi var heldige og fant et par rosa fra Timberland, de hadde kostet 399,-, var nedsatt til 299,- og var nå nedsatt igjen til 199,-! ))) Flaks der! Jeg har en femtenåring som alltid skal ha goretexsko til 1500kr. jeg. Minsten skal ha joggesko, alltid de dyreste i hylla... ;-/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Flaks der! Jeg har en femtenåring som alltid skal ha goretexsko til 1500kr. jeg. Minsten skal ha joggesko, alltid de dyreste i hylla... ;-/ Den dagen mine forlanger sko til hårreisende priser (og ikke er utvokst ennå så skoene er for små etter en sesong) får de enten gå til faren eller ta seg en liten jobb ved siden av skolen. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 ''Det blir nok andre skoprioriteringer til meg selv den dagen det er små barneføtter som skal ha sko også.'' For barnesko koster jaggu ikke mye mindre enn voksensko! Snuppa trengte nye inne-sandaler på SFO nå til høsten. Vi var heldige og fant et par rosa fra Timberland, de hadde kostet 399,-, var nedsatt til 299,- og var nå nedsatt igjen til 199,-! ))) Ja, har sett hvor dyre barneskoene er, var sammen med søs for å handle sko til niesa mi på snart 2 år nå i sommer.. Det er jo hårreisende! Og jeg kan jo ha mine sko i flere år, men barneskoene må jo kjøpes nye neste år igjen! Om å gjøre å kunne "beregne" skobyttene til tider det er salg på ja! Eller gamble på at størrelsen blir rett på neste års sko som en kjøper på salg i år... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Dyreste skoene mine er vel fjellskoene, 1600 var prisen om jeg husker rett. Ellers ligger prisen på 500-800 kr til meg selv. Har skodilla, men prøver og være noenlunde nøktern på pris. Kjøper mye sko i utlandet. Guttungen får skikkelige sko, men som oftes til 500-600 kr. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 1800kr er de dyreste skoene jeg har kjøpt.... 0 Siter
sola60 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Den dagen mine forlanger sko til hårreisende priser (og ikke er utvokst ennå så skoene er for små etter en sesong) får de enten gå til faren eller ta seg en liten jobb ved siden av skolen. Nåja, han eldste er vel snart utvokst, med str. 43 i sko, og han bruker opp bare to par i året, så det blir ikke så ille, da. Yngstemann vokser ennå, men arver penskoa som storebror brukte. :-). Ikke så veldig motebevisst på de ennå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.