Lillemus Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 F'''! Det skulle jo være sprangridning på NRK1 nå, laghopping med et sterkt norskt lag og greier - og så viser de totalt uinteressant friidrett uten noen nordmenn engang!? Jeg har ikke fått med meg at det skal være noen endringer i programmet - noen som vet?? *Sur* 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august 2008 Forfatter Skrevet 17. august 2008 På NRKs sider på nettet står noe annet, det kan da umulig være så vanskelig å slenge inn en kommentar på tv-sidene på tekst-tv eller endre oppsettet der også?! *Irritert fremdeles* 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Synes pappa sa noe om at det ble vist på nrk3? Men er ikke sikker altså...... 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august 2008 Forfatter Skrevet 17. august 2008 Nå er det ridning på NRK2! Fant ut av det i god tid - heldigvis! ) Men når går finalen i morra da tro? *Sjekker* Æsj, 13:15 og da er jo jeg på jobb igjen. ((( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.