Gå til innhold

Irritert- enn du?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Så irritert! Absolutt hele tiden siste uke og på alt og alle. Opplever alle som urettferdige og plagsomme. Har ikke lyst til noen ting- annet enn å sove. Men_det_ får jeg ikke til. Jeg våkner og er kraftig irritert.

Hva er vitsen? Og i går stilte jeg plutselig spørsmål med hva som er vitsen med å leve? Alt er bare irriterende.

Ble skremt av egne tanker. Men så så jeg på kalenderen....Og oppdaget at mensen ventes om en dag eller to. Andre med like plagsomme PMS plager?

*Skulle ønske jeg var mannfolk*.

Skrevet

Det finnes hjelp mot slike plager. Vet noen bruker p-piller for å senke symptomene noe. Snakk med legen din kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...