Gjest attraktiv? Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Er det noen her, som opplever det å være attaktiv som et minus? Ja, jeg vet, man skal jo ikke gå å tro at man er pen eller attraktiv, men jeg begynner å lure på hvordan man skal takle dette litt underlige problemet. Det er ikke første gang jeg har blitt overrasket over amorøse foretningsmenn, der jeg tror møtet er ren foretning, men senere viser seg at de har litt andre hensikter. Og siden jeg nettopp har startet eget firma er jeg litt avhengig av å øke nettverket mitt, og er dermed også mottagenede for nye kontakter. Jeg prøver å være veldig klar i mine hensikter, men kan jo ikke på forhånd si til de jeg skal treffe at jeg ikke er ute etter en date. Man vet jo aldri. Ofte går det jo bra, men opp til flere ganger har jeg opplevd, eller fått inntrykk, at de ønsker noe mer. Desverre er jeg i et yrke som er mannsdominert. Jeg er også obs på klær og antrekk, så jeg går aldri med utringet klær, eller korte skjørt. samtidig får jeg også ofte komentarer, fra venner, som liksom skal være morsomme, at jeg sikkert har fått den og den kontrakten, pga uteende. Jeg blir litt forbannet, og svarer som sakt, at jeg sikkert fikk kontakten fordi jeg er dyktig i mitt fag, og det har ingenting med hvor stor puppene mine er. De blir litt flaue, og sier at det are var en spøk. Men jeg vet, det er nok slik mange tenker. Så, hvordan kan jeg forbygge eventuelle misforståelser? noen her med erfaringer? Håper på seriøse svar. 0 Siter
Gjest erom Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Ah, det var lenge siden! Trøst deg med at når du blir eldre er det bare en fordel. Jeg husker det hjalp meg å gå med briller (som jeg egentlig bare trengte til lesing), og å smile mindre. Kjipt var det, jeg liker å ha en litt uhøytidelig stil med smil og latter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.