Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men bare hovedetasjen. Da blir det stue, kjøkken ,gang, bad og et soverom. Det er dobbelseng på soverommet og jeg tenker på å sette inn to madrasser/solsenger der også.

Det er egentlig en tanke som slo meg nettopp. Jeg tenker på å stenge av kjeller og loft. Høres det helt teit ut? Jeg tenker utleie på sommerstid. Vi bor i kort avstand fra dyreparken. Vi kan også tilby båt (15fot åpen jolle) og den nydelige skjærgården i blindleia.

Evt om jeg skal leke videre med tanken, hva kunne jeg tatt pr uke?

Fortsetter under...

Gjest jamvold
Skrevet

Enten leier man leilighet eller et hus. Da ville det for meg vært rart å leie en midtre del av et hus.

Skrevet

Naboen min har gjort tilsvarende i årevis, men har kunnet tilby mer enn ett soverom.

Skrevet

Enten leier man leilighet eller et hus. Da ville det for meg vært rart å leie en midtre del av et hus.

Er vel litt annerledes dersom det er snakk om ukesleie i sommersesongen?

Skrevet

Ikke noe problem å stenge av kjeller og loft vel. Vi leier ut andre etasje, det er egentlig 3 soverom der, men vi har stengt av 2 av dem som vi bruker selv (til oppbevaring altså, ikke til daglig bruk!) + at vi har kjelleren som vi må innom leieboerens gang for å komme til. Ikke noe problem. :o)

Skrevet

Tenkte det ble mer som en leilighet da. Det er selvsagt ingen andre enn dem i huset.

Annonse

Skrevet

Naboen min har gjort tilsvarende i årevis, men har kunnet tilby mer enn ett soverom.

Jeg har tre soverom og loftstue oppe, men tenkte på å spare meg for masse bry siden helsen min ikke er av de bestes.

Skrevet

Ikke noe problem å stenge av kjeller og loft vel. Vi leier ut andre etasje, det er egentlig 3 soverom der, men vi har stengt av 2 av dem som vi bruker selv (til oppbevaring altså, ikke til daglig bruk!) + at vi har kjelleren som vi må innom leieboerens gang for å komme til. Ikke noe problem. :o)

Jeg har aldri leid ut noe før, men vurderer det sterkt siden vi er et annet sted hele sommeren.... Hvilken pris ville du betalt pr uke hos meg? Trenger litt innspill på det også....

Skrevet

Kjenner noen som leide ett helt hus en uke i Kristansand nå i sommer. Di var 5 voksene og 4 barn. Di betalte kun 8000,-, men da måtte di passe katten også...

Dette var en stor enebolig.

Vennlig hilsen

Skrevet

Kjenner noen som leide ett helt hus en uke i Kristansand nå i sommer. Di var 5 voksene og 4 barn. Di betalte kun 8000,-, men da måtte di passe katten også...

Dette var en stor enebolig.

Vennlig hilsen

Takk for svar :) Kanskje halvparten av den summen passer her da.....

Skrevet

Mange som heller leier deler av ett hus isteden for å ligge på rådyrt hotell når man skal i dyreparken...

Jeg ville ikke gjort det selv da, for jeg hadde sikkert bare blitt ett par dager, og da ville jeg bodd på hotell, men smaken er som baken.

Annonse

Skrevet

Ja, det ville jo vært lurt :-) Har tenkt tanken selv, men tror ikke jeg tør....

Hørte om noen her i området som hadde leid ut hele huset (stort hus) til 15.000 i uka, men det var nå veldig ekstremt.

Hvis du ordner til slik at en familie på 4-6 kan bo der, kan dere sikkert få 4000-6000 kr uka for den delen du snakker om. Tror ikke det er noe problem å dele av huset slik du sier.

Skrevet

Ja, det ville jo vært lurt :-) Har tenkt tanken selv, men tror ikke jeg tør....

Hørte om noen her i området som hadde leid ut hele huset (stort hus) til 15.000 i uka, men det var nå veldig ekstremt.

Hvis du ordner til slik at en familie på 4-6 kan bo der, kan dere sikkert få 4000-6000 kr uka for den delen du snakker om. Tror ikke det er noe problem å dele av huset slik du sier.

Hei takk for innspill :) Jeg har en stund å tenke på enda heldigvis. Det er litt vågalt...men den som intet våger intet vinner? :) Vi får se hva det blir til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...