Gå til innhold

Bachelor i psykolgi - bare ta enkeltfag

Anbefalte innlegg

Gjest leselysten er jeg
Skrevet

Jeg har begynt å ta fag i psykologi gjennom folkeuniversitetet, hvor målet er bachelorgrad. Nå har folkeuniversitetet her jeg bor sluttet med disse fagene. Er det noen som vet om andre steder jeg kan ta psykologifag (lese på egenhånd og så gå opp til eksamen)? Kan man gjøre dette på universitetene? Har vært å lest litt, men slik jeg forstår det så må man da følge undervisningen.

Dette er bare noe jeg har lyst til å gjøre på siden av full jobb.

Skrevet

Du kan ta psykologi årsenhet som nettkurs på nki.no

Evt kan du ta psykologi ved universitet og gå opp til eksamen, men de har som regel enkelte ting du må være med på (langt i fra alt). Forhør deg på universitetene. Jeg tror de har litt ulik praksis fra universitet til universitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...