Gå til innhold

Nà er det jo snart jul! Hehe :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

Og jeg kom til à tenke pà mat og slikt. Vi skal feire jula i Spania i àr, og har tenkt meg innom Alfaz del pi for à se om de har noe norsk god julemat i desember.

Men er det noen av dere som vet om de selger norsk julemat der, eller en annen plass? Tenker at noen her kanskje har feiret jul her eller kjenner noen som gjòr det... :-)

Det blir nemlig ikke ordentlig jul uten tradisjonell norsk julemat!

Skrevet

Og der kom jammen årets første juleinnlegg!

Lykke til med innkjøpene:-)

Gjest Angela26
Skrevet

Hehe :-) Ja det er nok litt tidlig à tenke pà dette nà, men greit à vite om dette pà forhànd tenkte jeg :-D

Skrevet

Hehe :-) Ja det er nok litt tidlig à tenke pà dette nà, men greit à vite om dette pà forhànd tenkte jeg :-D

hehe, for å være ærlig så har jeg også begynt å tenke litt på jula, deilig å være tidlig ute og det er jo så koselig ;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har allerede kjøpt flere julegaver ;)

Gjest Angela26
Skrevet

Tror det er smart à begynne nà jeg, sà slipper man à blakke seg helt i desember :-)

Gjest Angela26
Skrevet

hehe, for å være ærlig så har jeg også begynt å tenke litt på jula, deilig å være tidlig ute og det er jo så koselig ;)

Ja det er det :-) Hàper bare jeg fàr tak i norsk mat! Hvis ikke sà kan man jo sende mye nedover fra Norge sikkert...

AneM1365380603
Skrevet

Tror det er smart à begynne nà jeg, sà slipper man à blakke seg helt i desember :-)

Jeg ser så mye fint jeg har lyst til å kjøpe til barna mine, så da blir det julegaver. De får nok som det er. Jeg har handlet litt til andre barn også :o) Jeg liker å handle til unger!

Er det lenge til du skal ha smått? Jeg har ikke sett deg så mye her i det siste. Går det bra?

Skrevet

Datoen i dag er 17. august, kjære deg...

;)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg ser så mye fint jeg har lyst til å kjøpe til barna mine, så da blir det julegaver. De får nok som det er. Jeg har handlet litt til andre barn også :o) Jeg liker å handle til unger!

Er det lenge til du skal ha smått? Jeg har ikke sett deg så mye her i det siste. Går det bra?

Terminen er 3 november eller 22 oktober, og alt har gàtt veldig fint :-)

Jeg har vaert her svaert lite ja, har hengt litt pà gravidforum og slikt jeg nà, hehe :-) Men tenkte à stikke innom en tur hit i kveld, sà da gjorde jeg det :-)

AneM1365380603
Skrevet

Terminen er 3 november eller 22 oktober, og alt har gàtt veldig fint :-)

Jeg har vaert her svaert lite ja, har hengt litt pà gravidforum og slikt jeg nà, hehe :-) Men tenkte à stikke innom en tur hit i kveld, sà da gjorde jeg det :-)

Koselig at du stikker innom :o) Regner med du blir mer aktiv når småtten er vel ute! Det er jo noen år siden sist du fikk smått, så da kommer sikkert mange tanker og spørsmål. Jeg synes jeg lurer på noe hele tiden da, selv om jeg har flere barn.

Gjest Angela26
Skrevet

Datoen i dag er 17. august, kjære deg...

;)

Sà du vet ikke om de selger norsk julemat her nede? Det er viktig for meg det skjònner du :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Koselig at du stikker innom :o) Regner med du blir mer aktiv når småtten er vel ute! Det er jo noen år siden sist du fikk smått, så da kommer sikkert mange tanker og spørsmål. Jeg synes jeg lurer på noe hele tiden da, selv om jeg har flere barn.

Koselig à vaere her ogsà :-) Dere blir ikke kvitt meg sà fort nei, hehe!

Ja, det fòles som fòrste gang for meg dette her egentlig, alt er sà nytt, siden jeg har glemt det meste! Da er det greit à spòrre andre gravide til ràds og slikt :-)

Skrevet

Heia!

Hva tenker du å servere da?

Ribbe kan man jo sikkert få skjært riktig hos en slakter, pinnekjøtt kan man få sendt fra norge.

Men tenker du mer sånn, sylte, sild etc?

Ha en flott juleforbredelse ;-P

Gjest Angela26
Skrevet

Heia!

Hva tenker du å servere da?

Ribbe kan man jo sikkert få skjært riktig hos en slakter, pinnekjøtt kan man få sendt fra norge.

Men tenker du mer sånn, sylte, sild etc?

Ha en flott juleforbredelse ;-P

Tenker pà ribbe ja, surkàl, snacks, diverse pàlegg, mm. :-)

Skrevet

Noen er mer gærne enn andre!

mener

Skrevet

Hva? Et juleinnlegg? ;) Håper du finner det du trenger for å få en skikkelig god jul i Spania :) Hvordan går det ellers? Tungt nå?

Gjest Angela26
Skrevet

Hva? Et juleinnlegg? ;) Håper du finner det du trenger for å få en skikkelig god jul i Spania :) Hvordan går det ellers? Tungt nå?

Ja det er noe som ikke stemmer om jeg mangler det typiske norske, som jeg er vant med :-)

Jeg fòler meg tung nà ja, har gàtt opp 10kg, og det er utrolig varmt her. Vi hadde 40º i skyggen her....huff!! Sà nà gleder jeg meg til kaldere dager :-) Og til à bli ferdig med graviditeten :-)

Hvordan er det med deg da? Har du hatt en fin sommer?

Skrevet

Ja det er noe som ikke stemmer om jeg mangler det typiske norske, som jeg er vant med :-)

Jeg fòler meg tung nà ja, har gàtt opp 10kg, og det er utrolig varmt her. Vi hadde 40º i skyggen her....huff!! Sà nà gleder jeg meg til kaldere dager :-) Og til à bli ferdig med graviditeten :-)

Hvordan er det med deg da? Har du hatt en fin sommer?

hei! 40grader!!??! guuri, det hadde jeg ikke taklet like bra som deg nei. Godt det går fremover med babyen i magen :) Tenker du kjenner endel sprell derifra nå ;)

Min sommer har vært aldeles fortreffelig. 7 og en halv uke på campingen. Ungene stortrivdes og jeg og min mann ble kjent med flere andre. Mange koselige kvelder, flottere vær enn i fjor heldigvis, så brunfargen ble mere ekte i år, altså ikke rustfarget hehe.

Gøy å følge med deg mot fødsel, håper du er innom rundt termin hehe. Lykke til med barn,familie og jul ;)

Gjest Angela26
Skrevet

hei! 40grader!!??! guuri, det hadde jeg ikke taklet like bra som deg nei. Godt det går fremover med babyen i magen :) Tenker du kjenner endel sprell derifra nå ;)

Min sommer har vært aldeles fortreffelig. 7 og en halv uke på campingen. Ungene stortrivdes og jeg og min mann ble kjent med flere andre. Mange koselige kvelder, flottere vær enn i fjor heldigvis, så brunfargen ble mere ekte i år, altså ikke rustfarget hehe.

Gøy å følge med deg mot fødsel, håper du er innom rundt termin hehe. Lykke til med barn,familie og jul ;)

Det hòres ut som at du har hatt en flott sommer! Ogsà sà koselig à treffe nye folk, nyte finvaer og se at ungene koser seg :-)

Jeg blir à se her fra tid til annen frem mot termin, ogsà tiden etterpà ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...