Gå til innhold

Napping av øyebryn

Anbefalte innlegg

Gjest usikker!!
Skrevet

Gjør dere det? Hvordan gjør dere det isåfall? leste noe om at man ikke ska nappe over øyebrynet !?

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg napper under og mellom òyenbrunene, men IKKE over. Det òdelegger formen pà dem om du gjòr det.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg napper når jeg orker, og da på undersiden. Det er for å få et mer våkent blikk. Jeg er ikke så forfengelig som jeg skulle ønske jeg var, he he. Noen venninner av meg napper sikkert litt hver dag. Den ene bruker spesialkniv.

Skrevet

Det med at man ikke skal nappe på oversiden gjelder "hovedbolken" med hår, altså du skal ikke nappe på oversiden for å forme brynenes fasong. Noe annet er det dersom du har noen "strøhår" histen og pisten på oversiden - de kan med fordel tas.

Skrevet

Jeg napper under og mellom òyenbrunene, men IKKE over. Det òdelegger formen pà dem om du gjòr det.

jeg napper over også, men bare de småhårene..

Skrevet

Nei, jeg napper ikke..Fysj så vondt..

Har da nok hår på kroppen som skal fjernes!!

;0)

Skrevet

Jepp, det må til. Napper de hårene som ser "rotete" ut utenfor hovedøyenbrynet. (Skikkelig bra forklart eller :-/ )

Skrevet

*LOL*

Veldig lekkert!

Om mine var slik hadde jeg nok nappet ja! Hihi!

Hø hø!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...