Gå til innhold

Flere familier sammen til syden?

Anbefalte innlegg

Gjest vurderer dette vi da
Skrevet

Noen som har tips? Leie feriehus? Hvilke steder og hvilke firmaer er bra? Evt er det like greit å leie leilighet/hotellrom hver for seg? Hvor er det fint for barnefamilier med små barn? 0 - 4 år.

Gjest vurderer dette vi da
Skrevet

www.feriebolig-spania.no

:-)

Prøvd selv?

Gjest Angela26
Skrevet

Prøvd selv?

Jeg bor i Spania, men har et vennepar som benytter seg av dette, og de er veldig fornòyd! Aldri noe tull, god standard pà leilighetene og greie folk som leier ut. De holder det de lover i annonsene.

Gjest er min mening da
Skrevet

Har vært til syden flere ganger med flere familier, veldig greit å ha hver sin leilighet, men det er vår mening.

Vi har alltid vært heldige å få leilihet i nærheten av hverandre, faktisk tvers over gangen for hverandre to ganger, dørene stod åpne slik at ungene gikk frem og tilbake. Men det er også godt å kunne "lukke døren" innimellom å bare være oss om så bare noen minutter.

Skrevet

Har vært til syden flere ganger med flere familier, veldig greit å ha hver sin leilighet, men det er vår mening.

Vi har alltid vært heldige å få leilihet i nærheten av hverandre, faktisk tvers over gangen for hverandre to ganger, dørene stod åpne slik at ungene gikk frem og tilbake. Men det er også godt å kunne "lukke døren" innimellom å bare være oss om så bare noen minutter.

Har ingen erfaring selv, men jeg tenker som deg at det hadde vært deilig med hver sin boenhet. Så kan hver av oss styre som man vil mht frokostens størrelse & tidspunkt, ryddefrekvens etc, og så har man gleden av å treffe de andre på stranda og til middags! :-)

Skrevet

Jeg hadde neppe ønsket å dele bo-enhet med de andre i reisefølget. For det første, så er vi mange nok i familien, det er nok å holde styr på av klær og utstyr, og jeg ønsker ikke å irritere meg over andres rot. For det andre, så er det godt med privat alenetid med partneren.

Vi har vært på ferier sammen med andre, og har valgt Ving-anlegg på stranden. Det som er viktig for oss, er et fint bassengområde, lekeplass, strand i umiddelbar nærhet, underholdning på kveldene (til dels). Det er godt å ha noen å være sammen med både på dagene og kveldene, men ikke hver dag/hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...