Gå til innhold

timeplan på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en timeplan som ligger på nettet et sted som jeg kan printe ut? Altså sånn vanlig timeplan der man selv fyller inn (for hånd) timene elevene har på barneskolen. Det er så greit å henge opp på kjøleskapet, og da er det hyggelig å ha en som er litt fin. De deler ofte ut i butikkene, men i år har jeg ikke sett det noe sted.

Skrevet

Har de faste timer hos dere da? Vi får ukeplaner hver uke og det er ikke samme plan fra uke til uke. Noe er det samme, men det er en del rullering mellom fag og grupper f.eks.

Skrevet

Så rart..Ta en kikk i butikken igjen i dag så dukker det nok opp noen. Nei, jeg har ikke sett timeplan på nettet dessverre.

Skrevet

Har de faste timer hos dere da? Vi får ukeplaner hver uke og det er ikke samme plan fra uke til uke. Noe er det samme, men det er en del rullering mellom fag og grupper f.eks.

Timetallet er det samme hver ukedag, men den yngste har ikke alltid faste fag i timene, så da står det bare et kryss isteden for f.eks "norsk". Jeg trenger mest å vite når de begynner og slutter, og om de har gym :-)

Skrevet

Kan du ikke lage en tabell med 6 kolonner ("Kl.slett" og Man - Tirs osv.) og passe antall rader. Og lime den oppå et bilde, "ugjennomsiktig". Jeg mener alt dette kan gjøres i Word. Det blir flott.

Skrevet

Skolestart idag, på skolen deler de ut en timeplan de har laget der for oss, den henger jeg opp på fryseskapet :)

Skrevet

Kan du ikke lage en tabell med 6 kolonner ("Kl.slett" og Man - Tirs osv.) og passe antall rader. Og lime den oppå et bilde, "ugjennomsiktig". Jeg mener alt dette kan gjøres i Word. Det blir flott.

Jo, jeg kom på det selv også. Lagde et flott ark med alle tre timeplanene på 1 side. Ble skikkelig fint :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...