Gå til innhold

Skolestart for store og litt mindre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er sommerferien definitivt slutt og skolen er igang.

Nå får jeg en avgangselev i huset, hun starter siste året på videregående i dag.

Heldigvis er lilelbror ikke fult så stor ennå. Han starter nå på sitt 5. skoleår og er så kuul som en 10-åring kan bli.

Selv skal jeg nå prøve å fullføre etterutdanningen jeg startet på i fjor, og krysser fingrene for at helsa blir bedre.

Skrevet

Til lykke med vidareutdanninga.

Vi køyrde stesonen til skulen han skal begynne på, før helga.

Vemodig, og litt kjekt når barna flytter ut. Ei ny etappe i livet. Han skal bo på internatet. Har fleire som har gått der før, så eg veit han vil trivest.

Min 16 åring skal gå på ein skule nærare, så han skal bo heime ennå eit år.

Skrevet

Vi stiller helt likt, bortsett fra at lillebroren begynner i 4.

Han gruer seg til alt bortsett fra gymmen og friminuttene.

Vi får ønske hverandre lykke til med innspurten for de eldste, og så ordner det seg vel i marsjen for gutta også...

Skrevet

Her startes det på onsdag; én er avgangselev i vgs, én skal begynne på vgs, én starter opp i ungdomsskolen, og minsteberta skal opp i 3.

Enda godt at ho mor ble ferdig før jul i fjor :)))

Gjest Angela26
Skrevet

Selv har jeg ei tredjeklassing, men hun begynner i september. Tiden flyyyyyyr.....

Lykke til med studiene og helsa :-)

Skrevet

Vi stiller helt likt, bortsett fra at lillebroren begynner i 4.

Han gruer seg til alt bortsett fra gymmen og friminuttene.

Vi får ønske hverandre lykke til med innspurten for de eldste, og så ordner det seg vel i marsjen for gutta også...

Ja vi får krysse fingre.Fotballhelten er på trening og kommer vel hjem våt og fornøyd tenker jeg.

Spent på hvordan hverdagen blir med ei russejente i huset.

Skrevet

Til lykke med vidareutdanninga.

Vi køyrde stesonen til skulen han skal begynne på, før helga.

Vemodig, og litt kjekt når barna flytter ut. Ei ny etappe i livet. Han skal bo på internatet. Har fleire som har gått der før, så eg veit han vil trivest.

Min 16 åring skal gå på ein skule nærare, så han skal bo heime ennå eit år.

Lykke til med både stesønnen og 16-.årigen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...