Gå til innhold

Morsmelk...

Anbefalte innlegg

Gjest mmmmmmmmelk
Skrevet

Har du noen gang i ditt voksne liv smakt morsmelk - din egen eller andres? Hvordan smakte det?

Aliza1365380759
Skrevet

Søtt..? I mitt tilfelle er det vel ikke snakk om så store mengder at jeg egentlig vet hva det smaker. Når jeg sjekker om melken har passe temperatur (i de tilfeller hvor babyen får morsmelk som har blitt pumpet tidligere på dagen og har stått i kjøleskapet fram til den skal brukes), så er det bare snakk om en dråpe på armen, som jeg så slikker vekk igjen.

Gjest klok kone
Skrevet

Søtt..? I mitt tilfelle er det vel ikke snakk om så store mengder at jeg egentlig vet hva det smaker. Når jeg sjekker om melken har passe temperatur (i de tilfeller hvor babyen får morsmelk som har blitt pumpet tidligere på dagen og har stått i kjøleskapet fram til den skal brukes), så er det bare snakk om en dråpe på armen, som jeg så slikker vekk igjen.

Jeg syns det smaker varm melk med honning... mye bedre enn kumelk i alle fall. Men kke noe jeg vil drikke mye av, føles litt bissar.... dessuten er det babyen min sin ;-) Så har som deg bare smakt noen dråper.

Skrevet

Jeg har ammet to barn og laget ganske mye babygrøt med morsmelk i. Spesielt i forbindelse med den grøten har jeg kjent på temperaturen og fått i meg litt (dråpevis) på den måten.

Melken har en ganske tydelig søtsmak.

Skrevet

Jeg smakte på min egen da ungene var små, smakte søtt, lignet ikke på kumelk.

Skrevet

Jeg smakte på min egen.

Den smakte veldig søtt - for søtt for min smak, men ikke vondt.

Skrevet

Melka mi var søt, forsåvidt god smak :-)

Har ikke smakt andres - men mannen min smakte på min ;-)

Gjest hehe :D
Skrevet

Melka mi var søt, forsåvidt god smak :-)

Har ikke smakt andres - men mannen min smakte på min ;-)

Turte han det altså? Hva syntes han? Mannen min tør ikke hehe :) Han syns det er ekkelt.

Skrevet

Turte han det altså? Hva syntes han? Mannen min tør ikke hehe :) Han syns det er ekkelt.

Jada, han turte, men bare en smak av og til :-)

Jeg ammet lenge alle tre gangene, så det var vel helst i sammenhenger da en ikke tenker på at puppen er matstasjon :-)

Tror nok ikke han likte det så veldig godt.... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...