Gå til innhold

Fotkrem for sprukne heler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en god fotkrem for trøtte føtter med sprekker???? Har ei super venninne som fortjener en slik krem.

Skrevet

Dr. Scholl har en slik krem, i hvertfall.

På apoteket?

Gjest Elextra
Skrevet

På apoteket?

Ja, tror de har dem på velassorterte apoteker.

Skrevet

På Body Shop har de en veldig god hånd/fotkrem for tørr og sprukken hud. Den er fantastisk, men lukter ikke så godt.

Grønn/sølv metalltube.

Skrevet

Olives (?) har en fantastisk en!

Husker ikke navnet, men grønn tube og koster ca 200. Dyr, men fantastisk!

Mye bedre en Scholl og skikkelig drøy!

Meget hjelpsom, uten å huske hverken navnet eller merket, men definitivt en krem god venninne fortjener..

Skrevet

Vichy har en serie med fotpleieprodukter, de har en krem for sprukne hæler og en krem for hæler med hard hud. Jeg har prøvd begge to, og vil anbefale den for sprukne hæler.

Fåes på apotek.

(Scholl har også en slik krem, den er ikke på langt nær like god.)

Skrevet

Olives (?) har en fantastisk en!

Husker ikke navnet, men grønn tube og koster ca 200. Dyr, men fantastisk!

Mye bedre en Scholl og skikkelig drøy!

Meget hjelpsom, uten å huske hverken navnet eller merket, men definitivt en krem god venninne fortjener..

200,- er helt OK. Vil ha noe som virker. Kjøpes den på apoteket?

Skrevet

Vichy har en serie med fotpleieprodukter, de har en krem for sprukne hæler og en krem for hæler med hard hud. Jeg har prøvd begge to, og vil anbefale den for sprukne hæler.

Fåes på apotek.

(Scholl har også en slik krem, den er ikke på langt nær like god.)

Strålende:-)

Skrevet

200,- er helt OK. Vil ha noe som virker. Kjøpes den på apoteket?

Den er virkelig super!

Jeg kjøpte min på skin Tonic på grunerløkka, men tror du får den på parfymeri/helsekost.

Irriterer meg grønn over å ikke huske navnet, men det er et ganske nytt økologisk(?) merke og heter noe i retning Olivies/Olivini - begynner med O!

mil1365380270
Skrevet

Den er virkelig super!

Jeg kjøpte min på skin Tonic på grunerløkka, men tror du får den på parfymeri/helsekost.

Irriterer meg grønn over å ikke huske navnet, men det er et ganske nytt økologisk(?) merke og heter noe i retning Olivies/Olivini - begynner med O!

Origins?

Skrevet

Jaaa!

Takk, nå kan jeg spise lunch..

Phu

Det er notert:-) Da har jeg fått flere tips, så en av disse må jeg vel kunne få tak i:-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Scholls krem for sprukne heler. Bare at jeg ikke er like flink til å huske å bruke den!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...