Gå til innhold

Bjørn Borg boksere

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke merket noe :P

Det var da enda godt :) Hørtes ikke bra ut med alle de blemmene. Han merket kløing etter 20min...

Skrevet

Det var da enda godt :) Hørtes ikke bra ut med alle de blemmene. Han merket kløing etter 20min...

Nei det hørtes ikke særlig deilig ut :)

Skrevet

Så denne på det andre forumet..Ekkelt..

Kom på at de har jo sluttet å selge de til barn, kanskje like greit!

Skrevet

Så denne på det andre forumet..Ekkelt..

Kom på at de har jo sluttet å selge de til barn, kanskje like greit!

Men det er jo helt tragiskt at det i det hele tatt kan skje. Utrolig! Klær man skal ha inntil huden bør være ekstra godt sjekket synes jeg.

Gjest faen heller, ass
Skrevet

Ødelegger de sexlysten og potensen også?

Skrevet

Ødelegger de sexlysten og potensen også?

Det tror jeg neppe sånn dypt sett, men det er sikkert ganske tungvindt å være byllete og ha kløe der mens en holder på skulle en tro ;) Men skyld på boxerene om du har behov for en friperiode ;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Oj. Lillesøstrene mine synes disse bokserene er toppers. Jeg hadde tenkt og kjøpe til dem som takk for barnevakt, men jeg får droppe det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...