Gå til innhold

Tips til antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er selve pynten på hver fest, det er helt sikkert!

He,he, ja du tror! :0)

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

28

• morsan

11

• Lillemus

6

• tonie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja enig i det, derfor kom jeg med ting jeg selv synes er fint :-)

Men man kan jo si takk likevel, istedet for å si at "de greiene" ikke er for seg

Hva forventet du? Diplom? Et par hundrelapper til øl?

Skrevet

Jeg likte den rosa litt :0)

Ellers hadde de to sorte sine snitt, men litt dumt med det hvite feltet og stripene. (de gikk feil vei for meg..)

Den marengs-kjolen?! *grøss*

De to siste var ikke så verst da, mange av de andre hørte mer hjemme på soverommet... ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe nå som den andre tåden er slettet kan jeg ta meg tid til å svare på litt annet ;)

Jeg synes det var litt kult med det hvite jeg da :) Men er ihvertfal utrolig mange fine kjoler på den siden :)

Går du bestandig i underkjoler i 30-årslag? ;)

Synes den siste under 40 var fin! *S*

Skrevet

Overrasker ikke at du ville gått i noe sånt. Også lurer du på hvorfor folk synes du er billig. Yes but I said butter!

Det er ingen jeg kjenner som synes jeg er billig, så nei det lurer jeg ikke på.

Skrevet

Det er ingen jeg kjenner som synes jeg er billig, så nei det lurer jeg ikke på.

Jeg tror Jølsen er litt betatt av deg, Mary. Dette blir voksenversjonen av å dytte og dra i flettene på de søte jentene;)

Skrevet

De to siste var ikke så verst da, mange av de andre hørte mer hjemme på soverommet... ;o)

"De to siste var ikke så verst da, mange av de andre hørte mer hjemme på soverommet... ;o)"

Jøss synes du det? jeg skjønner kanskje det i din alder (unnskyld det er ikke sånt ment), men synes du det er for lettkledd til en på 23 år? Jeg tror ikke jeg kjenner noen på min alder som ikke kunne gått sånn jeg. Forøvirg har man jo gjerne et sjal til eller en eller annen jakke/caridgan til.

Forøvrig hvis du synes dette var ille, skulle du sett hva jeg faktisk har på på soveromme ;-) (nå går det vel helt rundt for jølsen)

Skrevet
Skrevet

Jeg tror Jølsen er litt betatt av deg, Mary. Dette blir voksenversjonen av å dytte og dra i flettene på de søte jentene;)

Hehe det hadde jo vært koselig det:)

Men nei jeg tror nok bare han virkelig hater meg. Hadde han fortalt hvorfor (f.eks hvis jeg har sagt noe spydig til han en gang) kunne jeg jo kanskje unnskyldt meg, men eneste grunnen han oppgir er fordi han synes jeg er så sinnsykt billig..jeg har sex skjønner du.. uff uff.

Skrevet

Men nei jeg tror nok bare han virkelig hater meg. Hadde han fortalt hvorfor (f.eks hvis jeg har sagt noe spydig til han en gang) kunne jeg jo kanskje unnskyldt meg, men eneste grunnen han oppgir er fordi han synes jeg er så sinnsykt billig..jeg har sex skjønner du.. uff uff.

Å, han har altså et litt anstrengt forhold til sex? Stakkars Jølsen. Da blir du nok litt skremmende, ja. Jeg trodde han bare var mer enn middels opptatt av anstendige klær;)

Gjest ViViola
Skrevet

''jeg har sex skjønner du.. uff uff.''

Nja, ikke bare det at du har _sex_, men du er a) singel, B) har en heftig elsker og c) du har _god_ sex. Det butter litt for'n der.

Som de fleste andre kan det hende at du vil tjene godt på å ikke svare noen gang. Bare overse, liksom, selv om det vil holde hardt.

Skrevet

"De to siste var ikke så verst da, mange av de andre hørte mer hjemme på soverommet... ;o)"

Jøss synes du det? jeg skjønner kanskje det i din alder (unnskyld det er ikke sånt ment), men synes du det er for lettkledd til en på 23 år? Jeg tror ikke jeg kjenner noen på min alder som ikke kunne gått sånn jeg. Forøvirg har man jo gjerne et sjal til eller en eller annen jakke/caridgan til.

Forøvrig hvis du synes dette var ille, skulle du sett hva jeg faktisk har på på soveromme ;-) (nå går det vel helt rundt for jølsen)

Klessmak trenger ikke å ha bare med alder å gjøre. Jeg kan godt hoppe til med noe sexy og meget lettkled, gamle kjerringa. Men så er jeg også så superheldig at jeg har kropp til det, alderen til tross.

Skrevet

''jeg har sex skjønner du.. uff uff.''

Nja, ikke bare det at du har _sex_, men du er a) singel, B) har en heftig elsker og c) du har _god_ sex. Det butter litt for'n der.

Som de fleste andre kan det hende at du vil tjene godt på å ikke svare noen gang. Bare overse, liksom, selv om det vil holde hardt.

Hehe jepp der har du meg! ;)

Jeg har prøvd uttalig ganger å overse og ikke svare. Men noen ganger klarer jeg ikke la være. Jeg synes egentlig ikke at jeg bare skal måtte finne meg i å bli kalt hore/billig/stygg/fæl/dum/teit/idiot osv etter hver eneste innlegg jeg skriver.

Skrevet

Klessmak trenger ikke å ha bare med alder å gjøre. Jeg kan godt hoppe til med noe sexy og meget lettkled, gamle kjerringa. Men så er jeg også så superheldig at jeg har kropp til det, alderen til tross.

Jo det har du helt rett i. Men det er ikke så mange voksne damer som har en kropp som deg? :)

Skrevet

Helt enig i at den i skinn er råtøff!! Men jeg turte ikke legge ut den for da tenkte jeg alle de "eldre damene" her inne ville synes det var alt for drøy. Men tydelig at mine forslag var for drøye uansett ;)

Jeg er vel blant dem du kaller eldre (40+), men jeg syns likevel noen av dine var nattkjole-aktig, bl.a. denne:

http://www.asos.com/Tfnc/Tfnc-Silk-Floral-Embellished-Babydoll-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=344594&cid=5186&clr=Pink&sh=0

Skrevet

Helt enig i at den i skinn er råtøff!! Men jeg turte ikke legge ut den for da tenkte jeg alle de "eldre damene" her inne ville synes det var alt for drøy. Men tydelig at mine forslag var for drøye uansett ;)

He,he, må ikke bry deg!

Alltid noen som reagerer, de ønsker nok de kunne gå i slike kjoler selv ;0) He,he!

Du aner ikke hvor mye pepper jeg har fått for mine kjoler...

Gå i det du føler deg vel i, så får andre mene hva de vil.

Sikker på du blir knall fin, og ingen av disse kjolene var "billige", vulgære eller harry. (godt brukte ord på dol..;0)

NÅ får nok jeg pepper ja! ;0)

Gjest ViViola
Skrevet

Hehe jepp der har du meg! ;)

Jeg har prøvd uttalig ganger å overse og ikke svare. Men noen ganger klarer jeg ikke la være. Jeg synes egentlig ikke at jeg bare skal måtte finne meg i å bli kalt hore/billig/stygg/fæl/dum/teit/idiot osv etter hver eneste innlegg jeg skriver.

Det skjønner jeg veldig godt, men det har liksom ingen pønsj når det kommer fra den kanten. Det blir bare - hm - platt og smålig.

Og du kan være veldig trygg på at han ikke vet hvem du er i RL, til det er han _for_ grov, det ville vært en liten personlig katastrofe om du en dag fant ut hvem han var.

Skrevet

Gamla!

;0)

Skrevet

Så flott! Tenker du er ei stilig dame som tør kle seg med det hun vil!

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...