Gå til innhold

Hvor finner jeg sanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha et selskap på lørdag. Vet jeg har vært borti et nettsted hvor jeg finner sanger som passer ved forskjellige anledninger. Noen som husker hvor?

Fortsetter under...

Aliza1365380759
Skrevet

Tusen takk, kan vel ikke være så veldig dyrt?

Koster visst 45 kr pr sang... Du får lete litt på de søketreffene, så finner du sikkert noe du kan bruke! :)

Skrevet

Koster visst 45 kr pr sang... Du får lete litt på de søketreffene, så finner du sikkert noe du kan bruke! :)

Takk, takk )). Blir vel 1-2 sanger da ja, tenker jeg, eller dikte selv. Tror ikke jeg orker det heller, har tusen ting å gjøre :-).

Aliza1365380759
Skrevet

Takk, takk )). Blir vel 1-2 sanger da ja, tenker jeg, eller dikte selv. Tror ikke jeg orker det heller, har tusen ting å gjøre :-).

Ja, hvis det holder med en eller to sanger, så synes jeg du skal spandere på deg 90 kr for å slippe å bruke tid og energi på å dikte selv! :-)

Annonse

Skrevet

Hvorfor laster du ikke bare ned via LimeWire eller et eller annet annet program?

Aliza1365380759
Skrevet

Hvorfor laster du ikke bare ned via LimeWire eller et eller annet annet program?

Slik jeg forsto det ville h*n ha slike sanger som man "dikter selv" til kjente melodier, f.eks når man endrer teksten i "Bamses fødselsdag" til å passe den femtiårsjubilanten den skal synges i selskapet til.

Skrevet

Slik jeg forsto det ville h*n ha slike sanger som man "dikter selv" til kjente melodier, f.eks når man endrer teksten i "Bamses fødselsdag" til å passe den femtiårsjubilanten den skal synges i selskapet til.

Ok!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...