Gå til innhold

Hva var det jeg sa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, fy ((. Skal vi starte en ny??

*knise*

Hadde vel ikke blitt stående for lenge den heller... :0(

Skrevet

Du skjønner hvorfor, ikke sant? Ikke pga diskusjonstemaet i seg selv, det er helt sikkert...

Gjest Moderator
Skrevet

Det var ikke akkurat et imponerende saklighetsnivå i tråden.

Det meste kan diskuteres på doktoronline.no, men ikke på en hvilken som helst måte.

Skrevet

Det var jo ikke akkurat noe alternativ å la den stå, slik som den utviklet seg, da

Skrevet

Ja, fy ((. Skal vi starte en ny??

I'm in! Så.. hu derre...hu er skikkelig... også så...

Skrevet

Det var ikke akkurat et imponerende saklighetsnivå i tråden.

Det meste kan diskuteres på doktoronline.no, men ikke på en hvilken som helst måte.

Kanskje du burde ha gjemt på den tråden så du har noe å le av i tunge stunder? :-). Det er jo ille at alt dette arbeidet som er lagt ned ikveld skal gå i glemmeboken ((

Skrevet

*knise*

Hadde vel ikke blitt stående for lenge den heller... :0(

Drit nå i det, jeg kan heller sende deg en morsom mail med noe særs spennende!

Skrevet

Kanskje du burde ha gjemt på den tråden så du har noe å le av i tunge stunder? :-). Det er jo ille at alt dette arbeidet som er lagt ned ikveld skal gå i glemmeboken ((

Ikke sant! He, he!

Skrevet

Innleggene dine blir slettet, så får ikke lest det du skrev øverst...

Skrevet

Du skjønner hvorfor, ikke sant? Ikke pga diskusjonstemaet i seg selv, det er helt sikkert...

Jepp, ble litt stygt der.

:0)

Skrevet

Ha ha, vi får leve i det gode minnet om hvilke kunster vi klarer å utføre bare vi står sammen i gledens øyeblikk!

Skrevet

Jepp, ble litt stygt der.

:0)

Ja, men det finnes så mye fin teatersminke!

Skrevet

Forresten, hva spennende skal du sende meg da?

Skrevet

Innleggene dine blir slettet, så får ikke lest det du skrev øverst...

Jeg sa bare det jeg har sagt før, men kan godt skrive det til deg et annet sted. Også sa jeg noe om at du ikke måtte bry deg om andre kommentarer, og spesielt ikke den og den, fordi det ikke er verd fem øre! :-)

Også tror jeg jeg skrev noe om måker, tror det var noe om måker?

Skrevet

Jeg sa bare det jeg har sagt før, men kan godt skrive det til deg et annet sted. Også sa jeg noe om at du ikke måtte bry deg om andre kommentarer, og spesielt ikke den og den, fordi det ikke er verd fem øre! :-)

Også tror jeg jeg skrev noe om måker, tror det var noe om måker?

Okay!

Måker? Hi, hi!

Skrevet

Forresten, hva spennende skal du sende meg da?

Det har jeg allerede glemt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...