Gå til innhold

Bigami kommer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2585437.ece

For de som trodde at bigami er forbudt her i landet, er det bare å ta en titt på linken.

Forbudet gjelder ikke muslimer (webmaster; ikke slett før du ser på linken). Dvs det gjelder selvsagt generelt, men i praksis kan muslimer holde seg med både tre og fire koner.

Spesielt enkelt er det hvis de kan anføre "barnets beste" i en eller annen sammenheng.

Gutter, vi kan se frem til nye tider :-)

Skrevet

Ikke overaskende.

Mange kan vel stort sett gjøre hva de vil i dette landet...

Å komme i norske fengsler er ingen frykt for enkelte, er jo som å komme på hotell i forhold til ders fengsler..

Heia Norge..

Skrevet

"Gutter, vi kan se frem til nye tider :-)"

Jeg regner med at det samme gjelder for damer:-)

Skrevet

I praksis kan hvem som helst holde seg med flere "koner" her til lands, jfr hr Bertelsen og hans to.

Men uansett hvilken religion man tilhører, er det bare en kone som får juridisk konestatus her i landet. Dette gjelder til og med diplomater.

Skrevet

I praksis kan hvem som helst holde seg med flere "koner" her til lands, jfr hr Bertelsen og hans to.

Men uansett hvilken religion man tilhører, er det bare en kone som får juridisk konestatus her i landet. Dette gjelder til og med diplomater.

"hvem som helst" :-)

Det tror du ikke på selv engang. Det er nok forbehold de du vet.

Skrevet

De jeg vet, ja! Jeg regner med at du også tenker på Jon Berthelsen og/eller Unge Venstre?

http://www.p4.no/story.aspx?id=260644

Nei, jeg tenkte ikke på Unge Venstre. De kan nok få en del støtte for det synspunktet der, interessant, interessant.

Nei, jeg tenkte mer på våre nye landsmenn, som noe prematurt, allerede har innført disse banebrytende (her i landet) samlivsformer.

Det kommer nok. Men husk, det er kun menn som har dette privilegium.

Gjest alle gode ting er tre eller flere
Skrevet

Jeg ser ikke problemet med fler i et ekteskap jeg. Så lenge alle parter er enige. Kunne gjerne delt kjæresten min med ei grei jente. Mannfolk innebærer mye jobb. Kjekt å kunne dele litt på det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...