Gå til innhold

mens etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 4mnd tror jeg..husker ikke helt, men vet det var en god stund. Det avhenger vel litt av om du ammer.

Også er det vel veldig forskjellig fra pers til pers.

:0)

Skrevet

Etter første fødsel: etter 13 mnd

Etter andre fødsel: aldri (satte inn hormonspiral etter 6 mnd, fikk aldri tilbake mensen, nå har det gått tre år).

Fullammet seks mnd, ammet ganske mye frem til over ettårsalder begge gangene.

Skrevet

Etter første fødsel: etter 13 mnd

Etter andre fødsel: aldri (satte inn hormonspiral etter 6 mnd, fikk aldri tilbake mensen, nå har det gått tre år).

Fullammet seks mnd, ammet ganske mye frem til over ettårsalder begge gangene.

Etter litt over ett år med førstemann (ammet 11 mnd, 5 av dem fullamming). Med hun yngste tok det over halvannet år. Ammet henne i 17 mnd hvorav litt over 6 av dem var fullamming.

Gjest klok kone
Skrevet

jeg fikk en mensblødning 2 1/2 mnd etter fødsel, men etter det har jeg ikke hatt noen. Tror kanskje jeg fikk den pga jeg var litt sen med å ta p-pillen dagen før?

Bruker Ceracette p-piller, de kan gi uregelmessig mens eller få mens til å helt opphøre.

Skrevet

Etter 13 mnd med førstemann, etter ca 10 mnd med de to neste, tror jeg - men jeg har egentlig glemt det.... :-D

Skrevet

Etter sju mnd med førstemann og sju uker med andremann. Ammet mye og lenge med begge, minsten ble fullammet i 10.5 mnd - men hun sov natta rundt fra fire uker, så det var straffen for de gode nettene...

Skrevet

Nøyaktig 4 uker etter fødselen. Begge gangene. Fullammet et halvt år.

Skrevet

Etter 10 mnd begge gangene.

Jeg ammet begge, den yngste litt mer / lenger enn den eldste, pga. lenger permisjon. Men nattamming var det slutt på lenge før jeg fikk mensen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...