Gå til innhold

Blir DOL lagt ned??


Gjest avhengig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Avhengig !

Hvor har du lest det???

Jeg er ikke kjent med at man planlegger nedleggelse.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Higgins

Hei Avhengig !

Hvor har du lest det???

Jeg er ikke kjent med at man planlegger nedleggelse.

Vennlig hilsen

Kunne lurt meg! Det ene forum etter det andre blir jo "lagt ned" (ingen fagfolk til å svare!)

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Kunne lurt meg! Det ene forum etter det andre blir jo "lagt ned" (ingen fagfolk til å svare!)

Hvorfor?

Det skyldes at det er kostbart å drive en slik tjeneste og at man for tiden ikke har anledning til å holde alle forumgruppene åpne.

Når enkelte brukere gjør et poeng av at de ikke klikker på annonsene i Doktor Online, er det litt synd ettersom det er grunnlaget for inntektene og våre muligheter for å tilby en god tjeneste.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffrey Geiger

Det skyldes at det er kostbart å drive en slik tjeneste og at man for tiden ikke har anledning til å holde alle forumgruppene åpne.

Når enkelte brukere gjør et poeng av at de ikke klikker på annonsene i Doktor Online, er det litt synd ettersom det er grunnlaget for inntektene og våre muligheter for å tilby en god tjeneste.

Vennlig hilsen

Ingen grunn til å klikke på noe som helst, spammet blir en, åkke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeffrey Geiger

Svaret kan du få her. Når du er her inne vil du, enten du liker det eller ikke, motta e-post fra interesser her inne. For meg spiller det ingen rolle, men noen synes det er plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret kan du få her. Når du er her inne vil du, enten du liker det eller ikke, motta e-post fra interesser her inne. For meg spiller det ingen rolle, men noen synes det er plagsomt.

Ja, men hvordan skal de vite at det er "meg" - når jeg ikke har logga meg inn enda (altså logga inn mit brukernavn på DOL)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffrey Geiger

Ja, men hvordan skal de vite at det er "meg" - når jeg ikke har logga meg inn enda (altså logga inn mit brukernavn på DOL)?

Foreslår at du retter spørmålet ditt til «webmaster, teknisk support».

Hvis du, i motsetning til meg, synes dette er en big deal, that is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du retter spørmålet ditt til «webmaster, teknisk support».

Hvis du, i motsetning til meg, synes dette er en big deal, that is.

Så absolutt ingen "Big deal". Men har "som vane" FØR jeg logger meg på med "nickern" og passord å klikke innom noen av sposorene - slik at DOL tjener penger!

(Nei - har ikke eierinteresser i DOL)

Fortsatt ønsker om god helg - nå skal jeg rydde i eget hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Svaret kan du få her. Når du er her inne vil du, enten du liker det eller ikke, motta e-post fra interesser her inne. For meg spiller det ingen rolle, men noen synes det er plagsomt.

Hvilke "interesser" herfra har du fått spam/mail ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeffrey Geiger

Hvilke "interesser" herfra har du fått spam/mail ifra?

Dette skriver seg fra en tid tilbake, da endel medisinske henvendelser kom på forumianenren. De kom fra DOL. Jeg husker ikke ordlyden, men det kom på mailen til Flisgubben. Nå er det ikke lenger mulig å komme gjennom til meg med junkmail, så hva som måtte dukke opp nå for tiden preller av som vann på gåsa.

Du husker vel bråket med Lillebror og ClickHere? Etter det har det vært stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret kan du få her. Når du er her inne vil du, enten du liker det eller ikke, motta e-post fra interesser her inne. For meg spiller det ingen rolle, men noen synes det er plagsomt.

Dette fikk jeg også høre i fjor sommer, jeg opprettet flere nick her inne, men det er bare amigamailen som blir full av dritt, ikke mailene til de to andre nickene! Så spammet kommer nok fra andre steder! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvordan skal de vite at det er "meg" - når jeg ikke har logga meg inn enda (altså logga inn mit brukernavn på DOL)?

Har du ikke registrert nicket ditt? I så fall kan jo alle bruke det! Hils sambisen din fra meg og ha en god helg! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffrey Geiger

Dette fikk jeg også høre i fjor sommer, jeg opprettet flere nick her inne, men det er bare amigamailen som blir full av dritt, ikke mailene til de to andre nickene! Så spammet kommer nok fra andre steder! :-)

Mulig det, jeg stopper junk'et i porten. Men det var spetakkel her en periode med Lillebror om spamming, og det er ikke så lenge siden.

Som sagt, jeg er totalt never mind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, jeg stopper junk'et i porten. Men det var spetakkel her en periode med Lillebror om spamming, og det er ikke så lenge siden.

Som sagt, jeg er totalt never mind.

Det var i fjor sommer og det var da jeg begynnte å følge med, har ikke fått en eneste spammail til min manns e-post som jeg brukte for å registrere testeren! Hils flisa fra meg da! God helg! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffrey Geiger

Det var i fjor sommer og det var da jeg begynnte å følge med, har ikke fått en eneste spammail til min manns e-post som jeg brukte for å registrere testeren! Hils flisa fra meg da! God helg! *S*

Hilsningen mottatt med takk og hilsninger sendes tilbake.

=^)

Ha en fin kveld.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Ingen grunn til å klikke på noe som helst, spammet blir en, åkke som.

Doktor Online deler ikke brukerens e-postadresser med andre.

Den eneste mailen vi sender ut er vårt ukentlige nyhetsbrev med oversikt over nye temaartikler, nyheter og innlegg i forum.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...