Gå til innhold

Blir DOL lagt ned??


Gjest avhengig

Anbefalte innlegg

Ingen grunn til å klikke på noe som helst, spammet blir en, åkke som.

Jeg har ALDRI fått noen epost fra DOL eller annonsører fra DOL, med unntak av ukentlig nyhetsbrev.

Hvis du blir spammet så er det IKKE fra DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke registrert nicket ditt? I så fall kan jo alle bruke det! Hils sambisen din fra meg og ha en god helg! *S*

NÅ har jeg "registrert" nicket!

Takk for tipset.

Skal hilse tilbake.

Det er varmt her i sør... På tross av vind/bris. regner med det er mer trykkende hos deg lenger oppe i Nord?

Håper PC'en funker bra!

Skal innom LP i neste uke - vi kan vel prates da!

God helg til deg og dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg "registrert" nicket!

Takk for tipset.

Skal hilse tilbake.

Det er varmt her i sør... På tross av vind/bris. regner med det er mer trykkende hos deg lenger oppe i Nord?

Håper PC'en funker bra!

Skal innom LP i neste uke - vi kan vel prates da!

God helg til deg og dere

Ja da prates vi! Gleder meg allerede til å treffe dere! Har du fått det "nødvendige" papiret? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da prates vi! Gleder meg allerede til å treffe dere! Har du fått det "nødvendige" papiret? :-)

Trenger først oversettelse. Regner med at de ikke godtar det på engelsk...

Byrået i Arguineguin jobber med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger først oversettelse. Regner med at de ikke godtar det på engelsk...

Byrået i Arguineguin jobber med saken.

OKI! Jeg fikk inn en ny oversettelse fra Benedict School Playa del Inglés, svarte de at jeg skal gjerne oversette hvis de betaler for det de skylder meg, de betalte inn 30.000 pesetas men det holder ikke!

De skylder enda over 13.000 og det er da ikke all verden, men jeg tar ikke den oversettelsen før de har betalt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKI! Jeg fikk inn en ny oversettelse fra Benedict School Playa del Inglés, svarte de at jeg skal gjerne oversette hvis de betaler for det de skylder meg, de betalte inn 30.000 pesetas men det holder ikke!

De skylder enda over 13.000 og det er da ikke all verden, men jeg tar ikke den oversettelsen før de har betalt! :-)

Stå på!

(jeg legger meg nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeffrey Geiger

Doktor Online deler ikke brukerens e-postadresser med andre.

Den eneste mailen vi sender ut er vårt ukentlige nyhetsbrev med oversikt over nye temaartikler, nyheter og innlegg i forum.

Vennlig hilsen

Whatever you say, doc, whatever you say.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffrey Geiger

Jeg har ALDRI fått noen epost fra DOL eller annonsører fra DOL, med unntak av ukentlig nyhetsbrev.

Hvis du blir spammet så er det IKKE fra DOL.

Jeg regner med at dette oppklarte hele misforståelsen.

Case closed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...