Gå til innhold

vepsestikk på brystet

Anbefalte innlegg

Gjest engstelse
Skrevet

Vepsestikk på brystet

Jeg er en kvinne på 36 år.For en ukes tid siden fikk jeg et vepsestikk på nedsiden av ene brystet. Det er fremdeles litt svakt rødt og jeg kjenner litt ømhet når jeg trykker på brystvorten. Er det normalt at et vepsestikk kan kjennes så lenge etterpå?

Skrevet

Synes ikke dette er noe å bekymre seg over:-) Brystet er jo et ekstra følsomt sted. Det beste er nok om du prøver å unngå å trykke og kjenne etter, så går det nok over etter hvert :-)

Gjest bareentanke
Skrevet

Ja det er det, jeg fikk et på halsen og det tok 3uker før hevelsen var borte og jeg ikke merket mer til det.

Skrevet

Jeg ble også stukket på det ene brystet en gang av en rakkers veps! Det var litt mer på oversiden - og det gjorde sabla vondt! jeg hovnet mye opp, og det klødde ganske lenge, i alle fall en uke, kanksje nærmere to. Fikk ikke noen ettervirkninger.

Ammet forresten da, og det gikk fint å fortsette ammingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...