Gjest engstelse Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Vepsestikk på brystet Jeg er en kvinne på 36 år.For en ukes tid siden fikk jeg et vepsestikk på nedsiden av ene brystet. Det er fremdeles litt svakt rødt og jeg kjenner litt ømhet når jeg trykker på brystvorten. Er det normalt at et vepsestikk kan kjennes så lenge etterpå? 0 Siter
Colette Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Synes ikke dette er noe å bekymre seg over:-) Brystet er jo et ekstra følsomt sted. Det beste er nok om du prøver å unngå å trykke og kjenne etter, så går det nok over etter hvert :-) 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Ja det er det, jeg fikk et på halsen og det tok 3uker før hevelsen var borte og jeg ikke merket mer til det. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Jeg ble også stukket på det ene brystet en gang av en rakkers veps! Det var litt mer på oversiden - og det gjorde sabla vondt! jeg hovnet mye opp, og det klødde ganske lenge, i alle fall en uke, kanksje nærmere to. Fikk ikke noen ettervirkninger. Ammet forresten da, og det gikk fint å fortsette ammingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.