Gå til innhold

Hvor får jeg tak i sånne sko??*rive seg i håret*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg titta i ørten skobutikker og også sjekka på www.lillevinkel.sko på nettet. Jeg vil korte støvletter med høye hæler - og de skal være mellombrune! Det finnes flust av svarte slike støvletter, men jeg vil ha BRUNE!!! *ahrrrg*

Noen som tilfeldigvis har sett noen kule slike? Og de bør ikke koste mer enn 7-800 kroner iallefall :-/

Skrevet

Ja, på økonomisko, forrige uke tror jeg det var, venninnen min kjøpte et par sko akkurat slik du beskriver:) Vet ikke hvor opptatt du er av kvalitet, men min egen erfaring er at sko fra økonomisko er veldig greie:)

Skrevet

Ja, på økonomisko, forrige uke tror jeg det var, venninnen min kjøpte et par sko akkurat slik du beskriver:) Vet ikke hvor opptatt du er av kvalitet, men min egen erfaring er at sko fra økonomisko er veldig greie:)

Jeg var på økonomisko idag, men så ikke slike sko :-(

Det er nok litt forskjellig hva de ulike butikkene tar inn...

Skrevet

På Bianco kjøpte jeg mine korte, brune. Se her om du kan finne noe:

http://www.bianco.com

Takk for link:)

Jeg fant noen der som var omtrent slik jeg hadde sett for meg, så jeg skal titte mer på den linken ;)

Skrevet

Jeg var på økonomisko idag, men så ikke slike sko :-(

Det er nok litt forskjellig hva de ulike butikkene tar inn...

Ja, det kan nok hende, jeg så de på ferie i lillehammer. Får håpe du finner et annet sted!

Aliza1365380759
Skrevet

Lavere og gjerne smalere oppe, høyere hæler og avrundet tå. Fargen var bra:)

Jeg skal holde utkikk etter noen sånne! Jeg er veldig glad i sko skjønner du, så jeg er på ulike skobutikker ganske ofte.. ;-)

Skrevet

Jeg skal holde utkikk etter noen sånne! Jeg er veldig glad i sko skjønner du, så jeg er på ulike skobutikker ganske ofte.. ;-)

Kjempefint :)

Men du...Jeg fant disse her på La'Redoute og bestilte dem. Synes de ser ganske kule ut :) Problemet er at man ikke kunne se hvilken brunfarge de hadde, men jeg tar sjansen...

http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=31990&productId=220987&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Aliza1365380759
Skrevet

Kjempefint :)

Men du...Jeg fant disse her på La'Redoute og bestilte dem. Synes de ser ganske kule ut :) Problemet er at man ikke kunne se hvilken brunfarge de hadde, men jeg tar sjansen...

http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=31990&productId=220987&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

De var skikkelig lekre da! Håper de er rett brunfarge når de ankommer :-)

Jeg fant de i katalogen nå, og de er visst mørkebrune..

http://www.laredoute.no/Catalog/Browse/SpreadZoom.aspx?CatalogId=437&orderNo=143 (de oppe til venstre)

Skrevet

De var skikkelig lekre da! Håper de er rett brunfarge når de ankommer :-)

Jeg fant de i katalogen nå, og de er visst mørkebrune..

http://www.laredoute.no/Catalog/Browse/SpreadZoom.aspx?CatalogId=437&orderNo=143 (de oppe til venstre)

Shit! De skulle vært litt lysere pga at de skal passe til skinnjakka mi, men på den annen side synes jeg ikke fargen trenger å være helt lik heller. Satser på det går bra ;)

Aliza1365380759
Skrevet

Shit! De skulle vært litt lysere pga at de skal passe til skinnjakka mi, men på den annen side synes jeg ikke fargen trenger å være helt lik heller. Satser på det går bra ;)

Hvis det er "krise" kan du sikkert avbestille hvis du er rask, men det er jo bedre at skoene er i "en annen" farge, enn at de bommer _litt_. Jeg synes i alle fall det ser verre ut når en har prøvd å ha lik farge og bommet akkurat nok til at det vises at en har prøvd og feilet, enn slik det blir med skoene dine nå :-)

Skrevet

Hvis det er "krise" kan du sikkert avbestille hvis du er rask, men det er jo bedre at skoene er i "en annen" farge, enn at de bommer _litt_. Jeg synes i alle fall det ser verre ut når en har prøvd å ha lik farge og bommet akkurat nok til at det vises at en har prøvd og feilet, enn slik det blir med skoene dine nå :-)

Det har du sikkert rett i... Det blir iallefall penere med disse skoa enn med sorte sko til brun skinnjakke ;)

Skrevet

Lekre, men heldigvis litt for høye (heldigvis pga den stive prisen ;-))

Jeg har ei dongeribukse som er helt smal, men nederst på buksebeina går den bittelitt ut. Da er det så pent med helt lave støvletter man kan ha buksa litt utenpå. Er støvlettene for høye, får jeg ikke buksa over dem...

Gjest Elextra
Skrevet

Lekre, men heldigvis litt for høye (heldigvis pga den stive prisen ;-))

Jeg har ei dongeribukse som er helt smal, men nederst på buksebeina går den bittelitt ut. Da er det så pent med helt lave støvletter man kan ha buksa litt utenpå. Er støvlettene for høye, får jeg ikke buksa over dem...

Håper du finner noe :-).

Men til prisen du nevnte skal det vel godt gjøres å finne støvletter av noenlunde kvalitet (selv om prisen på støvlene jeg nevnte var i overkant for de fleste).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...