Gjest minnah Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Etter at vi innstallerte sånn boks fra GET har tv-sendingene begynt å hakke. Skjer med ujevne mellomrom, men ofte nok til å begynne å irritere meg. Må vi få ny boks..? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Nei, det er signalene inn til boksen. Slå av dekoderen (knapp på baksiden) i 10 sek, slå på igjen. Noen ganger holder det med å skifte kanal. Har sendt klage, jeg. 0 Siter
smurf78 Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Samme problemet her, fikk ny boks nettopp, men hadde ikke det problemet før. Ringte Get og de sa det ikke hjalp å bytte boks, men vi måtte ha en tekniker her. Prøvde også å resette boksen uten hell. 0 Siter
Hugmee Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Kan også være hastigheten på signalene. Jeg kan ikke mye om dette, men vi hadde en tekniker her etter å ha klaget mange ganger. Han sa at hastigheten inn var langt dårligre enn det minimum som trengs, han skiftet noen deler (ikke boksen, men kabelboksen på veggen og noen kabler) og nå er det bra. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Kan også være hastigheten på signalene. Jeg kan ikke mye om dette, men vi hadde en tekniker her etter å ha klaget mange ganger. Han sa at hastigheten inn var langt dårligre enn det minimum som trengs, han skiftet noen deler (ikke boksen, men kabelboksen på veggen og noen kabler) og nå er det bra. Det gjorde de hos oss også, GET kjører på 500 MHz, Smartcall, som vi hadde før dette, gikk greit på 300 MHz. Men de hakkete sendingene kommer og går, lell... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.