Gå til innhold

Jeg vil være med på tur med kjærestens kompiser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette handler selvfølgelig ikke om deg og hvem du evt identifiserer deg med - det handler om at kompisgjengen må få dra på tur uten partnere.

Det er bare sunt å finne på ting hver for seg. Selv de parene av samme kjønn jeg kjenner gjør det av og til, så kjønn har ikke nødvendigvis så mye å si i så måte.

En annen gang får du være med. Eller du kan be gjengen på noe selv. Opp med humøret!

Gjest Elextra
Skrevet

Du må tenke positivt. De ville _helt_ sikkert hatt deg med, men da hadde det blitt vanskelig å nekte de andre damene, og vips hadde hele turen blitt sånn passe festlig.

;)

*knegg*

AneM1365380603
Skrevet

Han må få lov til å ha egne venner og gjøre ting uten deg - det er ikke en selvfølge at du er med på alt selv om dere er kjærester.

Guttetur er guttetur. Hadde jeg skullet på jentetur og en av jentene hadde med seg mannen/kjæresten sin, hadde jeg ikke syntes noe særlig om dét.

Tror ikke du skal bekymre deg, og heller jobbe for å få egne venner.

''Guttetur er guttetur. Hadde jeg skullet på jentetur og en av jentene hadde med seg mannen/kjæresten sin, hadde jeg ikke syntes noe særlig om dét.''

Eller tenk om det var din mann, og han argumenterte med at han er jo en av jentene ;)

Skrevet

''Guttetur er guttetur. Hadde jeg skullet på jentetur og en av jentene hadde med seg mannen/kjæresten sin, hadde jeg ikke syntes noe særlig om dét.''

Eller tenk om det var din mann, og han argumenterte med at han er jo en av jentene ;)

''Eller tenk om det var din mann, og han argumenterte med at han er jo en av jentene ;)''

*Fnis* Tenkte på det jeg også, men en så feminin mann har jeg heldigvis ikke. ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Eller tenk om det var din mann, og han argumenterte med at han er jo en av jentene ;)''

Hehe, da hadde jeg sannelig blitt bekymra ...

LOL

Skrevet

Hehe jeg må si jeg synes det er litt utrolig at du ikke skjønner at du ikke kan være med. Det er jo GUTTEtur.

Dessuten har de fleste par godt av å være litt fra hverandre. I tillegg vil jeg si at det er viktig å ha sine egne venner selv om man er et kjærestepar.

Gjest Elextra
Skrevet

Hoho. For ikke å snakke om dersom jeg hadde omtalt ham som en av jentene - da skulle det blitt månelyst ;)

Skrevet

Kjærester bør ikke gjøre alt sammen. Det er viktig å ha interesser og aktiviteter for seg selv eller med venner.

Er det slik at du blir sjalu fordi han har en kompisgjeng mens du ikke har egne venner?

Mulig du anser sdeg som en av gutta, men det tviler jeg på at de gjør, det ville vært temmelig absurd om kjæresten din hadde en slikt syn...

Skrevet

"Med mindre jeg skaffer meg mine "egne" guttevenner?"

Ikke for å ta noen illusjoner fra deg, men de eventuelt "egne" guttevennene dine ville også dratt på gutteturer uten deg. For om du blir en av gutta aldri så mye og ser på deg selv som nettopp det, så vil du for dem være dame uansett hvor integrert du blir.

Skrevet

Du må tenke positivt. De ville _helt_ sikkert hatt deg med, men da hadde det blitt vanskelig å nekte de andre damene, og vips hadde hele turen blitt sånn passe festlig.

;)

*he he*

Skrevet

LOL!!!! Utrolig komisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...