Gå til innhold

Kvalitetsmennesker ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi så Norsk Derby på tv i går og der ble bl.a. kjendisveterinæren Trude Mostue intervjuet og sa at hun koste seg såååånn på Øvrevoll blant alle _kvalitetsmenneskene_! Hva i huleste er et kvalitetsmenneske??? Er vi ikke alle det?

Vi satt bare og måpte begge to og lurte egentlig fælt på hva hun mente... Det smakte litt Anmal Farm (George Orwell), alle er like, men noen er likere enn andre...

Skrevet

OMG...

Men husk hvem som kom med uttalelsen da... Det sjokkerer meg ikke sååå veldig liksom...

Skrevet

Hm...kvalitetsmenneske. Sunne og friske med (den beste) hobby? ;) Også moteklær og dyre klokker kanskje, også masse spillepenger? gudvett

Gjest pekenesetildemallesammen
Skrevet

mennesker med penger, må vite...

Skrevet

Kvalitetsmennesker høres ikke helt bra ut. Antar at Trude Mostue vil opp og fram:)

Gjest Elextra
Skrevet

Synes det var en utrolig tåpelig betegnelse - "kvalitetsmennesker", liksom?

Kunne aldri brukt en slik betegnelse selv - i noen sammenheng.

Antakelig mente hun mennesker med penger og innflytelse, uten at jeg vet det sikkert.

Skrevet

Synes det var en utrolig tåpelig betegnelse - "kvalitetsmennesker", liksom?

Kunne aldri brukt en slik betegnelse selv - i noen sammenheng.

Antakelig mente hun mennesker med penger og innflytelse, uten at jeg vet det sikkert.

''Antakelig mente hun mennesker med penger og innflytelse, uten at jeg vet det sikkert.''

Nå er jeg usikker på hvor stor innflytelse hatte-damene på Øvrevoll har, men penger har de nok i bøtter og spann...

Gjest Elextra
Skrevet

''Antakelig mente hun mennesker med penger og innflytelse, uten at jeg vet det sikkert.''

Nå er jeg usikker på hvor stor innflytelse hatte-damene på Øvrevoll har, men penger har de nok i bøtter og spann...

Damer med slike hatter har gjerne en viss innflytelse gjennom sine menn ;)

Og kan hende er de enkelte celina'er der, som selv har innflytelse.

Persille1365381127
Skrevet

Vil tro at hun ikke vet hvilket ord hun egentlig skulle bruke, og mente sosietetsmennesker, eller noe i den duren :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...