Gå til innhold

DIXI Stavanger


maxime

Anbefalte innlegg

er det noen som går på samtalegupper på DIXI i stavanger her inne?

jeg kunne godt tenkt meg å begynne der,men jeg vil ikke gå der alene........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Maxime!

Så flott at du synes det høres ut som DIXI samtalegruppe er noe for deg! Mange har hatt utbytte av å være med i en DIXI gruppe, det er sikkert flere her inne som kan fortelle deg litt om hvordan det fungerer.

Det er nok ikke slik at du går alene i gruppe, det skal du i hvert fall ikke bekymre deg for! Det er heller omvendt, at du kan risikere å måtte vente en stund til det er 5-6 som har meldt sin interesse, slik at en gruppe kan etableres.

Jeg synes du skal ringe DIXI Ressurssenter og snakke med en av vaktene der. Da kan du forhøre deg om når en ny gruppe forventes å starte opp, hvor mange som står på ventelisten osv. Du kan godt være anonym når du ringer. Tlf.nr. 51520360.

Lykke til!

Vennlig hilsen Grete, leder for DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi prøve sammen hvis eg får være i stavanger...? Eg tør heller ikkje gå alene...

Har vert en gang å prata litt med ei på Dixi-stavanger senteret. Ho va veldig okei ihvertfall. Og så har de bamser på bordet sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi prøve sammen hvis eg får være i stavanger...? Eg tør heller ikkje gå alene...

Har vert en gang å prata litt med ei på Dixi-stavanger senteret. Ho va veldig okei ihvertfall. Og så har de bamser på bordet sitt :)

Kjære Nica!

For en koselig kommentar, måtte le av det med bamsene!! Jeg kjøpte dem i Spania, syntes de var så utrolig søte!!

Godt å høre at du syntes det var OK på DIXI, blir glad langt ned i tærene når jeg hører slikt!! Synes det var et godt forlsag at du kan gå sammen med Maxime - håper det ordner seg!!

Lykke til begge to!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi prøve sammen hvis eg får være i stavanger...? Eg tør heller ikkje gå alene...

Har vert en gang å prata litt med ei på Dixi-stavanger senteret. Ho va veldig okei ihvertfall. Og så har de bamser på bordet sitt :)

å ja!!

eg e me deg eg...kan eg få mailadresså di,så kan me mailast..så ser me?!

de hadde vert kjempekjekt!!

jeg liker deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja!!

eg e me deg eg...kan eg få mailadresså di,så kan me mailast..så ser me?!

de hadde vert kjempekjekt!!

jeg liker deg!

[email protected]

Mail meg gjerne!!

Kan kanskje utveksle tlf/mob nr eller noe over mail senere, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Nica!

For en koselig kommentar, måtte le av det med bamsene!! Jeg kjøpte dem i Spania, syntes de var så utrolig søte!!

Godt å høre at du syntes det var OK på DIXI, blir glad langt ned i tærene når jeg hører slikt!! Synes det var et godt forlsag at du kan gå sammen med Maxime - håper det ordner seg!!

Lykke til begge to!

Klem fra Grete :-)

Det var faktisk takket være bamsene at eg torde å bli der og prate litt. Hadde med en venn, men det var ganske skummelt å gå inn der alikevel, men bamsene fikk meg til å slappe av. Har alltid vert kjempeglad i bamser og søte små ting. Så de må dere ikkje ta vekk! :) Er takknemlig for at dere driver dette arbeidet, det trengs virkelig! Godt å vite at det finnes noen mennesker som forstår, for det finnes så mange som ikkje skjønner noen ting! Kanskje godt egentlig, når alt kommer til alt, for eg ønsker ikkje at alle skal kjenne og ha slike erfaringer, men det er vondt å forsøke å prate med noen og få følelse av at en bare blir sett på som dum og mislykka. Er ganske på vakt for det...

Men igjen - takk!

Lykke til videre, du òg, Grete!

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...