Gjest D*lilith Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 God natt alle sammen : ) Måtte dere få en himmelsk natt med gode drømmer! 0 Siter
Lærke Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Åååå, så utrolig koselig og god melding! Tar imot med takk og det samme ønskes deg!! Klem 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 God natt til deg også Jeg sover omtrent alltid utrolig godt, så det er en fryd å legge seg ned. Om litt.... 0 Siter
Gjest fiske-Marja Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Har hatt en voldsomt urolig natt av en eller annen grunn. Ligger liksom i "overflaten" og sover, har mareritt så det holder. Slanger og sinte mennesker....FYYYYY (((. Har ikke sovet skikkelig på ihvertfall to uker ;( Snufs :: Kanskje jeg må slutte og spise fisk ,( 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Har hatt en voldsomt urolig natt av en eller annen grunn. Ligger liksom i "overflaten" og sover, har mareritt så det holder. Slanger og sinte mennesker....FYYYYY (((. Har ikke sovet skikkelig på ihvertfall to uker ;( Snufs :: Kanskje jeg må slutte og spise fisk ,( Det var trist. Håper du får en fin dag da i alle fall : ) Men søvn er jo veldig viktig,så håper du får sove godt snart uten mareritt. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Sov du godt? :-) Næ,tror jeg må få meg sovemedisin igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.