Gå til innhold

Hva er dine tanker om

Anbefalte innlegg

Gjest får være grenser
Skrevet

Kanskje en som er kommet i åndenes makt ;)

Nah... det var nok heller fordi jeg ikke syns det er noe sprøere å bli hjemsøkt av de døde enn å ha en usynlig hjelper som skrur på paneovnen når du fryser.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamma07

9

• AneM1365380603

6

• Lillemus

4

• Jølsen

4

Skrevet

Leste nettopp et innlegg av Tor Åge Bringsværd, tror det var i Tara?! Han var en smule bekymret at vi driver og sender info om jordkloden og vår eksistens langt ut i verdensrommet, i håp om at noen skal finne det og oss. Men hvordan vet vi at de som finner det er godsinnet?

Fikk ikke sove i natt når jeg tenkte på det.

Håper det finnes en forening som kan stoppe denne utsendingen av info i verdensrommet. Dette bør jo forsvaret også tenke på.

*grøss*

Skrevet

Det var jeg som skrev det et annet sted i tråden, men det hadde ikke noe med det du skrev å gjøre så ikke vet jeg hvorfor vedkommende dro inn det i svaret til deg.

En annen ting som er litt art med hun venninnen min sin mor er at hun føler alt mulig rart (synsk etter min mening)..

Plutselig ber hun ungene om å hjelpe til å rydde huset (pleier å se ganske bomba ut!) og de rydder å styrer og plutselig får de besøk. Dette er noe som har hendt flere ganger.

En annen episode er en tlf hun fikk en gang og fikk beskjed om at tanten var død. Hun tok det helt rolig for hun viste allerede at hun kom til å få en trist melding den dagen. Og forsto fort at det var den beskjeden...

Det kryr av historier fra den familien, både fra ferie og hverdag. Så at det er noe er jeg ikke i tvil om..

Synes det er grit med folk som er synsk, sånn skikkelig. Som de i Åndenes Makt. At vi kan få hjelp til å få oppklart ting som vi ikke altid forstår eller kan gjøre noe med...

Jeg er hvertfall ikke i tvil et sekund på at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan se. Mye mer!

AneM1365380603
Skrevet

Nah... det var nok heller fordi jeg ikke syns det er noe sprøere å bli hjemsøkt av de døde enn å ha en usynlig hjelper som skrur på paneovnen når du fryser.

Jaja, alle får ha egne meninger :)

Når det gjelder hjelpere har jeg hørt mye positivt om dem! Det er da ikke det verste å tro på..?

Det er bedre å tro på noe positivt enn noe skummelt og farlig.

Skrevet

Leste nettopp et innlegg av Tor Åge Bringsværd, tror det var i Tara?! Han var en smule bekymret at vi driver og sender info om jordkloden og vår eksistens langt ut i verdensrommet, i håp om at noen skal finne det og oss. Men hvordan vet vi at de som finner det er godsinnet?

Fikk ikke sove i natt når jeg tenkte på det.

Håper det finnes en forening som kan stoppe denne utsendingen av info i verdensrommet. Dette bør jo forsvaret også tenke på.

*grøss*

Nei det er sant. Virker som om vi bare tenker godt om det som er rundt. Og ikke tenker på om kanskje nyskjerrigheten kan være litt farlig i noen tilfeller...

Har en følelse av at vi aldri får svar på de utenomjordiske spm, men hvem vet!

*grøsser litt*

Skrevet

Tror på spøkelser ja, for jeg har opplevd det flere ganger. Man tror jo på det man har opplevd.

Skrevet

Tror på spøkelser ja, for jeg har opplevd det flere ganger. Man tror jo på det man har opplevd.

'' Man tror jo på det man har opplevd.''

Jepp, det mener hvertfall jeg. Men jeg er så sikker på at det finnes spøkelser/ånder at jeg hadde egentlig ikke trengt å oppleve noe :) Men men..

Skrevet

''Tror du det er mer mellom himmel og jord enn vi vet om?''

Ja det er klart!

Vi er en gjeng med idioter hele bunten, her i Norge har vi stemt inn Gro Harlem Brundtland som Statsminister og i USA har de Verdens største idiot som President, så det er tydelig nok at vi ikkje har intelligens til å forstå så veldig mye.

Skrevet

''Ufoer, "spøkelser" og andre uforklarlige fenomener? Eller med andre ord: Tror du det er mer mellom himmel og jord enn vi vet om?''

Det er mer mellom himmel og jord en vi vet om. Verdensrommet osv. Og hvorfor kan vi egentlig tenke det lurer jeg på.

''Har du noen gang opplevd noe?'' Ja, livet.

Skrevet

Nei det er sant. Virker som om vi bare tenker godt om det som er rundt. Og ikke tenker på om kanskje nyskjerrigheten kan være litt farlig i noen tilfeller...

Har en følelse av at vi aldri får svar på de utenomjordiske spm, men hvem vet!

*grøsser litt*

Jeg tror jeg lever fint ut disse svarene. Tenk å våkne opp en dag og jorden er overtatt av noen andre....

Skrevet

Ja det finnes ufoer, gjengangere (det heter ikke spøkelser) og mange andre vesener som vi ikke kan forestille oss er der ute!

De aller fleste av oss vil aldri oppleve det fordi vi kun lever i vår egen lille verden.

Skrevet

Jeg vil også ha en "hjelper" ;o)

Du har nok det du også skjønner du. :)

Skrevet

'' Man tror jo på det man har opplevd.''

Jepp, det mener hvertfall jeg. Men jeg er så sikker på at det finnes spøkelser/ånder at jeg hadde egentlig ikke trengt å oppleve noe :) Men men..

Men da har du nok opplevd noe, uten å vite det. Mennesker og dyr er rare sånn, at dersom det er noe paranormalt rundt dem, enten i bevisst- eller ubevissthet, så gjør hjernen et eller annet for at vi tror på det :-)

Skrevet

Neida, han er ikke noe skummel, han har alltid vært der, helt siden jeg var liten. :o)

Jeg også har hjelpere, en mann som står ved min side nesten hele tiden og beskytter meg. Han er ganske streng med meg. I tillegg en slekting som har grepet inn ved ulykker osv. Så jeg vet at de finnes ja, tror bare at enkelte er mere sensitive enn andre. Synes det er godt å bli tatt vare på jeg :)

Skrevet

Jepp det tror jeg. :o) Det er ikke mer enn noen uker siden jeg skulle lukke vinduet på badet hos kjæresten min, vinduet er litt krøkkete til over doskåla så jeg plundret litt. Jeg sto og småkjeftet litt for meg selv på kjæresten min for det var blitt så kaldt på badet.

Da jeg kom inn på badet et kvarter senere luktet det brent, sånn som når man skrur på en panelovn for første gang om høsten og støvet i den brenner opp. Jeg kjente på ovnen innafor døra, men den var kald og avslått. Så kjente jeg på ovnen inne i doavlukket og den sto på! Den pleier aldri å stå på og jeg lurte først på om jeg hadde kommet borti knappene mens jeg lukket vindet, men skjønte snart at det ikke kunne være tilfelle. Begge knappene sto nemlig på fullt (termostaten på 3 og på 30 grader) og de var knallharde å vri på så jeg kunne umulig ha kommet borti dem uten å merke det.

Så jeg antar det var hjelperen min som hadde hørt at jeg klaget på at det var kaldt og ville hjelpe meg. :o) Men han har lovt å holde seg unna varmeovnene fra nå av da.

Det har også hendt at han har forstyrret tv-signalene når vi har sett programmer om overnaturlige ting, det skjedde aldri når jeg ikke var der ifølge min kjære. Men jeg tok hjelperen min for meg og ga ham beskljed om at jeg skulle se disse programmene samme hva han syntes om det og ba ham om å flytte seg og da ble det i orden igjen. :o)

I samme periode som det med tv-signalene var det tydeligvis noe som red ham for en dag slengte han bøker og blader utover golvet på jobben min, det var ingen som var i nærheten da og ikke noe som skulle tilsi at de ramlet ned av seg selv heller.

Det der er bare tull.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg har sett en ufo, og opplevd mye annet uforklarelig. Bàde sett ting og fòlt ting.... Har ogsà opplevd à bli passet pà, feks. ved et par anledninger da jeg kjòrte bil. Da var det noe som sa meg at jeg skulle vare obs i en sving, og i det andre tilfellet fikk jeg beskjed om at bilen fra venstre ikke kom til à overholde vikeplikta si, sà da bremsa jeg litt ned. Og det stemte....Hadde jeg ikke bremsa, hadde han kjòrt inni meg.

Jeg har sett bàde onde ànder (demoner?) og gode ànder ( engler) Spesielt etter at jeg ble en kristen. Da ser jeg slike lysskikkelser som flyr rundt, til og med dattera mi har sett det :-) Jeg tror i allefall det er engler som passer pà oss :-)

Ogsà er det en del andre ting jeg "tar inn", for eksempel om noen rundt meg har det vondt, eller om det er noen jeg mòter som ikke er "helt bra". Jeg kan kjenne pà personligheten til vedkommende, og fàr beskjed om à holde meg unna eller à vaere forsiktig...

Om det er ren intuisjon, Gud eller en engel som sier det, det vet jeg ikke, men det har i hvertfall vaert til stor hjelp for meg!

Skrevet

Jeg har sett en ufo, og opplevd mye annet uforklarelig. Bàde sett ting og fòlt ting.... Har ogsà opplevd à bli passet pà, feks. ved et par anledninger da jeg kjòrte bil. Da var det noe som sa meg at jeg skulle vare obs i en sving, og i det andre tilfellet fikk jeg beskjed om at bilen fra venstre ikke kom til à overholde vikeplikta si, sà da bremsa jeg litt ned. Og det stemte....Hadde jeg ikke bremsa, hadde han kjòrt inni meg.

Jeg har sett bàde onde ànder (demoner?) og gode ànder ( engler) Spesielt etter at jeg ble en kristen. Da ser jeg slike lysskikkelser som flyr rundt, til og med dattera mi har sett det :-) Jeg tror i allefall det er engler som passer pà oss :-)

Ogsà er det en del andre ting jeg "tar inn", for eksempel om noen rundt meg har det vondt, eller om det er noen jeg mòter som ikke er "helt bra". Jeg kan kjenne pà personligheten til vedkommende, og fàr beskjed om à holde meg unna eller à vaere forsiktig...

Om det er ren intuisjon, Gud eller en engel som sier det, det vet jeg ikke, men det har i hvertfall vaert til stor hjelp for meg!

Høres bra ut :-)

Skrevet

Ja, jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn et vi ser.

Men jeg har ingen tro på ufoer, gønne menn ovs.

Min søster var i en trafikk ulykke. Motorsykkel mot elg.

Hun hardt skadd, indre blødniger ovs.

Ulykken skjedde langgt inne på landet, og hun var alene.

Hun reiste opp, og gikk flere kilometer til nærmeste hus.

Da hun var fremme, og hadde fått banket på døren, fallt hun sammen. HUn sa en engel hadde gått ved hennes side hele veien.

På sykehuset måtte hun operere for å stoppe indre blødningene, skadene var så store at hun ville blø ihjel.

Da de skulle operere henne, fant de verken skader eller blødninger.... Mirakel kalte legen det.

Jeg har stor tro på at det var noe som hjalp henne. Hun selv er personlig kristen, og mener helt klart at det var gud som hjalp...

Skrevet

Så spennende da!

Lenge siden sist! Hvordan går det med graviditeten??

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg tror på det,at det er mer mellom himel og jord,og jeg har opplevd mye som tilsier at det er nettopp sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...