Gå til innhold

Hva er dine tanker om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror på spøkelser ja, for jeg har opplevd det flere ganger. Man tror jo på det man har opplevd.

''Man tror jo på det man har opplevd.''

....eventuelt at man tror på det man ser i speilet! ;-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamma07

9

• AneM1365380603

6

• Lillemus

4

• Jølsen

4

Skrevet

Det der er bare tull.

For en sjelden gang enig med deg! ;-) Jeg tror at det fleste "uforklarlige" ting har en naturlig forklaring.

Gjest Angela26
Skrevet

Så spennende da!

Lenge siden sist! Hvordan går det med graviditeten??

Alt gàr veldig fint her ja, han vokser og trives og jeg blir stòrre og stòrre :-)

Hvordan er det med dere da, og husbygging?

Skrevet

Det er noe der mellom himmel og jord ja. Snodige greier. Jeg har hørt mye lyder, blitt innelåst en gang også! Det var skummelt. Nøkkelen fant vi omsider der vi brukte gjemme den. Mye vardøger som de kaller dem når vi hører noe skjer før det skjer, eks noen kommer hjem men kommer ikke før etterpå.

Spøkelser, vel, jeg har to som jeg kaller spøkelser, det er puppene mine etter sommeren, hvite som laken er de jo ;)

Skrevet

Alt gàr veldig fint her ja, han vokser og trives og jeg blir stòrre og stòrre :-)

Hvordan er det med dere da, og husbygging?

Så kjekt å høre. Så det blir gutt altså! Spennende

Med husbyggingen går det veldig seint. Får svar om det er godkjent i oktober, da får vi sikkert avslag. Og må klage, så blir det godkjent. Så kanskje vi er inne til julen 09! :)

Er bare å ha masse tålodighet, selv om jeg er temmelig lei av å vente nå! :(

Når har du fått termin da?

Gjest Angela26
Skrevet

Så kjekt å høre. Så det blir gutt altså! Spennende

Med husbyggingen går det veldig seint. Får svar om det er godkjent i oktober, da får vi sikkert avslag. Og må klage, så blir det godkjent. Så kanskje vi er inne til julen 09! :)

Er bare å ha masse tålodighet, selv om jeg er temmelig lei av å vente nå! :(

Når har du fått termin da?

Huff sà lang ventetid...men dere er snart i màl da! Hvor gammel er jenta di blitt nà? Jeg har termin oktober/november, men hàper det blir i slutten av oktober...begynner à bli utàlmodig allerede ;-p

Skrevet

Huff sà lang ventetid...men dere er snart i màl da! Hvor gammel er jenta di blitt nà? Jeg har termin oktober/november, men hàper det blir i slutten av oktober...begynner à bli utàlmodig allerede ;-p

Småen er nå litt over ti mnd. Går så vanvittig fort! Snart ett år :-o

håper du får i slutten av okt,ja. Da fikk jeg :)

Hun har begynt å få tre tenner nede nå, så søtt :) Kryper rundt og reiser seg opp og prøver å gå. En utrolig spennende tid!

Gjest Angela26
Skrevet

Småen er nå litt over ti mnd. Går så vanvittig fort! Snart ett år :-o

håper du får i slutten av okt,ja. Da fikk jeg :)

Hun har begynt å få tre tenner nede nå, så søtt :) Kryper rundt og reiser seg opp og prøver å gå. En utrolig spennende tid!

Naemen :-) Ja tia flyr den!! Er det virkelig ett àr sia du fòdte ja.... Husker du satt her inne og var litt utàlmodig, det er som at det var i gàr :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...